Mommybloggerstopic #7

Mijn god, en dan heet het ook nog We Care. Ja vast, maar niet om anderen.

8 likes

Ach wat eeenig, een liefdadigheids-lang-weekend.

Edit: hahaha ik lach me krom zie nu pas dat het om drie OCHTENDEN meewerken gaat, en dat het In Samenwerking met Corendon is.

14 likes

35 likes

Als dit een maatschappijkritische parodie was, zou We Care de perfecte naam geweest zijn.

20 likes

Is dit versie 2.0 van selfcare?

2 likes

Pfff lekker joh we care. Die vrouwen caren helemaal niet! Die zitten lekker met hun billen na een ochtendje op een strandstoel. Niks mis mee, maar wijd er dan geen hele perstrip/insta /etc aan! En ga vrijwilligerswerk doen in bv de ouderenzorg of iets dergelijks ipv ergens even een koffie en klets ?! te doen :face_vomiting:.

1 like

Wat een waaaaaanzinnige inspanningen. Zoveel te geven in enkele uren. Écht iets doen voor de mensen daar.

Sanny heeft ook foto’s van ‘het kinderproject waar Anouk al jaren komt’. Lees; witte blonde vrouw temidden van zwarte kindjes. Je zou denken dat dit een keer onacceptabel wordt

14 likes

Het zijn wel 4 mooie vrouwen gelukkig.

4 likes

Een halve dag is precies genoeg voor fotomomenten voor Instagram.

5 likes

Moet je ook even bedenken wat het kost om vier mensen + crew daarheen te vliegen om zélf een paar uurtjes mee te werken vs. als je dat geld gewoon doneert en de stichtingen zelf kunnen bedenken waar ze het aan uitgeven. Je kan van één retourticket (en het is spon dus met luxe en vipservice) waarschijnlijk de kosten van een bijeenkomst, de onkosten van een vrijwilliger voor meerdere maanden betrokkenheid, benodigdheden van meerdere honden, verzin eens wat dekken.

Edit: Dit is het laatste wat ik erover ga zeggen hoop ik want bloeddruk(:wink:) maar dat Love Grace and Us van die Anouk Smulders is dus ook een super wit hoogopgeleide rijke vrouwen platform.

60 likes

Wat een zonnestraaltjes zijn deze mensen!

3 likes

Alsof “self care events” an sich niet al om te kotsen is :nauseated_face:

We care. Doe even normaal joh met dat schijnheilige gedoe :nauseated_face: licht brengen my asssssssssssssssssss licht hoeft niet met het vliegtuig hoor kan gewoon met een bankoverschrijving.

11 likes

Vooral ook self care events voor en door powervrouwen met veel geld en privileges en kansen en vangnetten :sparkles:

5 likes

:fu:

4 likes

Ander kom jij even licht brengen

3 likes

Sarcasme, niet voor iedereen.

5 likes

lois heeft er nu ook een hele grappige post over op insta, over lichtwerkers hahaha en de reacties zijn ook geweldig! Ben blij dat zij een van de weinige mensen is gewoon met beide benen op de grond staat, pff

11 likes

Dit. Dit is de spijker op z’n kop :hammer: Go Lois.

49 likes

Yes👏 Ik vind het zo bizar dat er niet meer kritiek op komt. Voor een paar dagen vliegen naar Curacao en verblijven in een superdeluxe resort (“kijk hoe mooiec grote kamers!!”) om het licht te brengen. Wie the fack bedenkt dit?!

13 likes

Pff ja dat de huismuts ook schaamteloos haar enorme kamer filmt in een luxe resort. Groot gelijk hoor, na een dag ellende te hebben gezien is het echt nodig om even bij te komen in je kingsize bed!

22 likes