Haha wow. Ik loop altijd gewoon met kinderwagen en zonder kar naar binnen, hebben ze gelukkig nog nooit iets van gezegd!
Ik heb trouwens diep respect voor Willemijn die in haar eentje een weekendje weg gaat met drie kinderen (naja Jurre komt later daar naartoe maar toch!). Ik vind boodschappen gaan doen met 1 kind al een hele onderneming.
Dit had ik ook, ik moest mijn baby (toen 2 weken oud) achterlaten bij de karretjes en een kar pakken? sindsdien boycot ik die supermarkt vond het zo dom.
Wtf . Mensen draaien echt door in dat mandjes gedoe. Als ze gwn een mandje of winkelwagen apart zetten is er niks aan de hand. En eigenlijk vond ik het viezer om elke keer een winkelmandje te pakken voor bv maar 1 ding wat ik nodig heb. Die vieze handvaten die iedereen aanraaktâŠ
Ik heb dus serieus een keer op een baby gepast in de supermarkt omdat de moeder een winkelwagen én kinderwagen moest duwen. Maar ze had hoe dan ook die boodschappen nodig. Super triest.
Elise: ik zoek een autostoel wie heeft er tips??
Elise 1 week later: omg ik heb het handigste OOOOIT kijk deze auto stoelen van 550(!!!) euro per stuk #gekregen
Wow wat hahaha er zijn autoâs die minder kosten.
Zo vreselijk vervelend dit. Ik vraag me echt af hoe dit gaat. is het hengelen naar spon en heeft ze adhv die vraag die stoeltjes gekregen. Of is dit onderdeel van de spondeal dat ze die vraag stelt?
Het is ook altijd hetzelfde riedeltje he?
Ik vind gewoon thuis zijn met 2 kinderen al heftig, laat staan een weekend weg met 3 stuks idd echt respect
Haha die âhad ik hier maar eerder van gewetenâ as if het een goedbewaard geheim is dat er draaibare autostoeltjes bestaan.
Correctie: had ik hier maar eerder van geweten dat ik het ook gratis kon krijgen
Ik vind haar echt de grootste spon harker die er is. Ook wel een van de leukste om naar te kijken maar ik irriteert me er steeds meer aan. Ook deels jaloezie denk ik.
oja lol!!! 500 eur doe ff normaal.
Dit is trouwens in een notendop waarom ik mij sowieso niet laat ~influencen~ door een influenzer: het is lekker makkelijk om âlaaiend enthousiastâ te zijn over dingen die je niet zelf hebt hoeven betalen.
Ook âeerlijke reviewsâ vallen daaronder, âeerlijkâ binnen hun context van gratis product, gebruik het 3 keer en wil je daarna iets anders / nieuw product komt op de markt / naast bedrijf x biedt ook bedrijf y en z hun vergelijkbare producten aan, dan gaat het daarmee hetzelfde.
âVind dit heel erg fijn!â zegt mij precies helemaal niks uit de mond van een influencer
Zelfs dĂĄn ben ik sceptisch
(Toelichting: mijn indruk is dat er echt heel snel wordt gestrooid met het woord âkwaliteitâ - het âshow je laatste aankopenâ-topic staat vol met ânet binnen, mooie kwaliteit!â, ik hoor het wel als het over 5 Ă 10 jaar goede kwaliteit is gebleken)
ik zit nu te denken he⊠was ze twee maanden geleden echt op zoek naar stoeltjes en was het een hengel-actie, of hoorde die post al gewoon bij de samenwerking?
dat ze voor de opdracht een post moest wijden aan wat ze precies wilde, en dan een tijdje later (nu dus) die producten mag posten onder het mom van #gekregen #samenwerking blablabla. of zou ze echt op zoek zijn geweest en benaderd door maxi cosi of ze ze wil proberen.
ik neig zelf naar het eerste haha, gewoon onderdeel van deze samenwerking
Ik denk ook het eerste.
Vooral omdat ze toen zelf verwees naar een âdraaiendâ stoeltje en nu acteert alsof ze niet wist dat het bestond. â:dizzy:
Het lijkt soms alsof influencers ook opdracht krijgen om een half marktonderzoek te doen.
Zoals Elisejoanne nu met speciaal maandverband. Ze stelt vragen in een poll, of je er evt interesse in zou hebben etc.
Wellicht volgt de reclame dan een tijd later. En ik kan me bij zoân autostoelverkoper ook wel voorstellen dat het handig is om te weten welke stoelen van welke concurrent favoriet zijn bij de doelgroep.
Of is dit te ver gezocht het blijft een geheimzinnig en intrigerend iets.