Mommybloggerstopic #7

Dit inderdaad!
Wanneer is iemand dik of dun? Moet je een aantal kilo’s wegen of gaat het om het aantal centimeters?
Het zijn toch hele subjectieve begrippen?
Misschien vindt iemand mij wel dik, maar ikzelf niet. Dan kun je wellicht iemand onbedoeld kwetsen. Ik snap dus wel dat mensen “voorzichtig” zijn met het uitspreken van die begrippen.
Ook vind ik slank en dun niet hetzelfde. Ik vind mijzelf namelijk wel slank, maar niet dun. Daarbij heb ik wel een dikke kont :laughing:

2 likes

Ja dat vind ik altijd van die filmpjes van Manon Tilstra, trekt ze al die boohoo nakd comegetfashion troep uit het plastic en zegt ze suuuuper mooie kwaliteit echt een heeeel zacht stofje dit zit echt suuuperlekker
Ja tot je 1 km fietst of het twee keer wast

16 likes

En vervolgens zie je nooit wat terug komen bij haar. Ze draagt ook “haar eigen” nakd lijn nooit. Waarschijnlijk omdat het oude meuk was waar ze dan een influencer naam op plakte zodat het wel verkocht. Past totaal niet bij de kleding die ze normaal draagt.

3 likes

Haha noellesomogyi deelt haar bevallingsverhaal op instagram. Echt super uitgebreid. Ik hou ervan hoor, hoe meer info hoe beter :grin:maar het doet me echt denken aan mijn middennachterlijke adrenaline-appje op de groepsapp van m’n werk (dus incl baas) waarin ik vertelde dat het persen niet ging en dat ik tussendoor flauwviel.
Een spijt dat ik de volgende dag had :sweat_smile:

19 likes

Dat ligt aan de connotatie van een woord, zoals iemand volgens mij al eerder noemde.

Juist ‘gewoon beschrijvende’ woorden kunnen dat hebben.

Oh man weer één ontvolgt omdat ik die ‘grappige’ reels / filmpjes waarbij het zogenaamd leuk bedoeld is maar ze eigenlijk het liefst gewoon hun so called sexy manier van dansen inclusief getuite lippen willen laten zien ( newborn.fit.mama… Overduidelijk bff van Kelly en geïnspireerd om achterijke filmpjes te maken ipv gewoon leuke content wat ze best zou kunnen).

Ochtendhumeur hier? Ja klopt. :sweat_smile:

10 likes

Alleen al die naam ‘newborn fit mama’ :nauseated_face:

16 likes

Zou die Anne Merel. weten wat het woord positief is? Ze kan echt alleen maar zeuren, klagen over van alles. Is het niet een hardloopwedstrijd, is het wel zwanger zijn, dat tuurtje dit niet doet, dat niet doet. Echt heb zo een zin om tegen haar te schreeuwen dat genieten en loslaten ook een optie is.

4 likes

Ja, daarom tijdje geleden al ontvolgd… De invloed van Kelly is duidelijk merkbaar.

3 likes

Dit was me nog niet zo opgevallen maar ik vind haar echt een voorbeeld van iemand wiens identiteit ‘zwanger’ is en dat vind ik echt mega irritant. Ik snap heel goed dat zwanger zijn een heel spannend en belangrijk moment in je leven is, maar zij weet het echt bij álles te betrekken. Het is niet een story ‘Bij de kapper’ maar ‘Met x weken zwanger bij de kapper!’, niet ‘Voor het eerst sinds september weer op het terras’ maar ‘Voor het eerst zwanger op een terras’ etc. etc.

13 likes

Shit… nu je dit zegt valt me dit natuurlijk ook op/ga ik me hier aan storen :’)
Vond haar het leukste toen ze echt helemaal een doel had voor de marathon en haar boek trainen als een top athleet; leuke vlogs en minder klagen.

3 likes

Ik vrees dat voor Annemerel de voornaamste invulling van haar leven (hardlopen) weggevallen is door de zwangerschap en ze dus inderdaad ‘noodgedwongen’ zichzelf vooral nog kan identificeren met de zwangerschap.
Ik kan me er niet zo aan storen. Ze is de koningin van de herhaling maar ik vind haar wel sympathiek en down to earth. Daar kan menig andere influenza nog van leren.

5 likes

Ontvolg haar gewoon en bespaar jezelf de neiging te schreeuwen tegen een random persoon op instagram.

13 likes

Best knap dat dit je nog niet opgevallen was :grimacing:

2 likes

Er worden nog meer dingen genoemd dan alleen de zwangerschap. Je mag het ook best wel kut vinden allemaal, alleen of je dat dan 100% van de tijd met je volgers moet delen kan je je afvragen.

3 likes

Ik snap echt niet waarom je iemand zou volgen als je vindt dat diegene teveel zeurt/teveel gefocused is op best levensveranderende gebeurtenissen zoals trouwen of een kind/anders in het leven zou moeten staan?

En als je dan naar haar insta gaat post ze over: haar lievelingsdrankje, haar balkon, dat ze 37 weken is en de baby van haar nog wel even mag blijven zitten, dat ze de hand op buik pose doet, dat ze ontbijt, zweetoksels heeft? Denk eerlijk gezegd dat jullie ook vooral zien wat jullie willen zien?

18 likes

Die broek is zo lang ze heeft geen dweil nodig.

13 likes

Dit inderdaad. En dat blijft altijd de circle of this forum. Op alles en iedereen commentaar leveren maar bij zoiets: dan ontvolg je haar toch? Dikke eyeroll.

1 like

Zo hey dat haar van Tien is volgens mij echt helemaal kapot gebleekt

5 likes

Ik was al vierhonderd keer met een voet er in blijven hangen en op m’n nek gegaan. En flink bosje stro op d’r hoofd…

1 like