Mommybloggerstopic #8

Annemerel is echt pure irritainment. Hoe zij met Tuurtje elkaar papa en mama noemt, maar ook bij dr ouders praat ze tegen haar moeder de hele tijd vanuit dat kind. Vind dat zo tenenkrommend.

5 likes

Ja ohh tuur. Vreselijkkkkk. Ze heeft me sowieso getraumatiseerd met haar poep uitwassen stories

Vond haar vroeger leuker om te volgen; dan ging ze helemaal los met winkelen enz.

2 likes

Annemerel is zoooo saai geworden :sleeping:

5 likes

Hartstikke saai, ik vind alleen laviesanne nog best wel leuk. Al vind ik haar niet echt een mommy-vlogger, vandaar ook waarschijnlijk. Ik ben zelf moeder maar vind andere kinderen (van personen die ik niet ken) echt niet zo interessant om steeds naar te moeten kijken, of om dingen over het ouderschap te horen, er is meer!

6 likes

Wie kent er een geur- en smaaktherapaut voor ons arme Woutertje van Elise :crazy_face:

6 likes

Maart van dit jaar.

3 likes

Even n1 maar ik zie heel veel ex corona patiënten want dat is mijn werk 🥲 en ongeveer 20% heeft na 1 tot 2 jaar nog steeds geen reuk en/of smaak. Wel de uiterste, dus extreem zuur of extreem bitter kunnen ze proeven maar alles er tussen niet.

3 likes

Dat lijkt me ook echt erg, dat dat niet meer terugkomt. Ik ben 2 weken mijn geur en smaak kwijtgeweest.

2 likes

Echt wel heftig. Ik ben super verkouden en proef nu een paar dagen niks. Gisteren was het echt zo’n grijze saaie dag en normaal zou ik dan lekker eten bestellen, wijntje erbij. Maar nu dus maar niet gedaan, want proef toch niks en werd er echt verdrietig van, zo saai.
Kan me echt voorstellen dat het niet hebben van reuk of smaak echt een enorme impact op je leven kan hebben!

1 like

Wat is de reden dat ze het nu dan toch zo random vertellen? Omdat ze nu hulp zoekt in een smaak coach?

Sinds maart hebben ze toch al 100x “zo heerlijk gegeten” “lekker wijntje” op vakanties alles…
Big fat lie.

8 likes

Josh post net op haar insta dat ze 1 december is bevallen van haar dochter. Echt wordt lichtelijk jaloers en onzeker als ik zie hoe ze er perfect bij zit, nu al!

3 likes

Gewoon make up en kleding aan?

6 likes

Laat je niet gek maken inderdaad! Zij kiest er voor om foto’s te delen waarin haar haar en make-up gedaan zijn. Helemaal prima, maar bedenk je dat dit een momentopname is in haar leven en niets zegt over hoe het daar gaat, hoe het ‘moet’ en/of wat jij zou moeten doen.

4 likes

Ik heb er in m’n hele leven nog nooit zo perfect bijgezeten, hahah

22 likes

Waarom word er altijd zo gesproken over vrouwen die iets doen aan hun uiterlijk na hun bevalling? Alsof dat nep is en niet echt? Iedereen heeft andere prioriteiten. Ik zou me echt ellendig voelen als ik me een week niet zou opmaken of mn haar zou fohnen oid

67 likes

Ik had pas na 2 weken weer een beetje make up op. (om me wat beter/frisser of meer mezelf te voelen) Kon niet eens normaal achter mijn kaptafel zitten. (heb ongeveer hetzelfde meegemaakt als bij Josh haar eerste bevalling, ik had haar daarom toen weer opgezocht (teruggescrollt) en aan haar insta was gewoon niks te zien). Gaf me een heel naar gevoel. Pas als je rondvraagt bij anderen, of indd hier op het forum gaat lezen, besef je wat ‘normaal’ is. Heb daar na mijn bevalling in ieder geval veel steun aan gehad.

Kennis van mij was na 1 dag alweer aan het stofzuigen in huis etc, dat soort verhalen was ik stikjaloers op, maar het is echt niet allemaal wat het lijkt, en daarnaast ook gewoon niet goed voor je herstel.

En achteraf denk ik; had ik maar gewoon lekker chill eraan toegegeven dat ik nou eenmaal nog beroerd in bed lig. En niet meteen mezelf vergelijken met de zogenaamde perfecte online wereld. Maar je wilt wel graag vooruit, uiteindelijk herstel je het snelste van gewoon lekker rust en lief zijn voor jezelf.

6 likes

Maakt ook niks uit toch, niemand zegt dat het Josh niet gegund is of dat het belachelijk is dat ze er nu zo bij zit. Meer bedoeld dat het ook normaal is als je dat niet zo hebt, en dat via Social media toch de mooiste kant belicht wordt.

2 likes

Ik zie het zelf als hormonen mindfuck. Ik was zo mega onzeker na vooral mijn eerste bevalling. Was gewoon niet leuk meer. Ik betrok alles op mijzelf: “oh, ik liep binnen 2 dagen door het huis in mijn latex stoeipakje na mijn keizersnede” ik: “:sob: ik ben mislukt”.

Maar even hè, Josh staat altijd vol in de steigers, dan gaat ze niet ineens met een bleke afgetrokken smoel en lekkende tieten op de foto op Instagram. Ik ben 10 jaar geleden voor het laatst bevallen en ik zie er tot op de dag vandaag nog niet een kwart zo sjiek uit als Josh net na haar bevalling. Gewoon geen vergelijking mogelijk hier.

16 likes

N= dus niet 1?

5 likes

Ik heb ze niet exact geteld nee. Dus ik geef alleen mijn eigen inzicht en ik ben echt alleen.