Mommybloggerstopic #8

De discussie wordt voortgezet vanaf Mommybloggerstopic #7 - #5360 door Ovenschaal.

Eerdere discussies:

9 likes

Hadden beter direct een Melania’tje kunnen doen

16 likes

Laat staan de toestemming inderdaad. :cry:

76 likes

Gelukkig inmiddels al wat meer tegengeluid in de reacties. Echt hou op hoor. En ook dat ‘licht brengen’ doe even.

Dit gaat natuurlijk weer compleet genegeerd worden, of schaamteloos verwijderd.

3 likes

Ik snap niet hoe zoveel mensen zo naief kunnen zijn met hun “wat goed dat je dit doet!!”. Wat denken die mensen nou precies dat ze daar voor life altering dingen doen? Walgelijk.

4 likes

Is er nou al zo’n klets en koffie oid geweest? Ze gingen ‘s middags toch verslag doen?

1 like

Wil je graag kijken? Ik stel me een doffe ellende voor met een stel bevoorrechte blondines en brunettes met beachwaves haar die met tranen in de ogen door elkaar heen kirren hoe indrukwékkend en inspireeerend het allemaal wel niet was en dat hun volgers nu kunnen doneren.

15 likes

Half 9

5 likes

Ja, ik kwel mezelf graag. Ik weet ook niet wat het is.

2 likes

Op wiens account is dit? Ik wil de reactie van Marketingvrouw graag liken

7 likes
3 likes

Lijkt me wel leuk om met een paar FFers een ‘react to’ video te maken.

8 likes

Dank! Sanny speciaal even gedeblokkeerd om wat kritische comments te liken, nu snel weer weg ermee haha

4 likes

Bijzonder ook dat ze per se op Curaçao naar Blijf Van Mijn Lijf gaan (er zijn er zo ontzettend veel in Nederland) en dat de Huismus zegt dat zij/wij hen kunnen helpen om expertise op te bouwen. Nee, schat. Dat bereik je alleen door uitwisseling van expertise tussen zulke organisaties onderling. 🥲 Dat weet ik, omdat ik er zelf werk. Zucht! :joy:

56 likes

Haha dacht dit precies ook al, staan er zoveel 🥲

Wat een enorme tuthola’s zeg, ongelooflijk

4 likes

Wat een walgelijke reis zeg, zouden ze de kindjes daar vertellen dat ze gewoon wat beter hadden moeten manifesteren?

14 likes

Een greep uit de ideetjes van de heldere lichtjes van Love Grace and Us:

  • Als het hele vliegtuig nou een dingetje mee zou nemen.
  • Wij zijn met ze aan het kijken of de organisatie een pot kan neerzetten bij de receptie waarin je een donatie achter kunt laten
  • Je kan de tien luiers die je toevallig nog over hebt doneren. Zo’n kleine moeite maar wel een enorme waarde voor die mensen

Ze hebben dus twee vrouwen hun ellendige verhaal laten vertellen en komen vervolgens met dit. Je bent daar dus helemaal heen gevlogen om die mensen te adviseren een pot voor mensen hun laatste stuivers bij de balie te zetten. Ik gil

48 likes

Jemig moet ik nog heulemaal naar Curaçao vliegen ook om een euromunt in een pot op de balie te deponeren, nobelprijswaardig hoor wat een fucking troela’s!

21 likes

Het wordt inderdaad alleen nog maar erger en erger ook…

Morgen dus bij Rosanna Kluivert hondjes knuffelen? Was er sowieso al niet ophef inzake dat goede doel van haar?

9 likes

Ja, met haar kind onder schooltijd in het kader van #noteveryschoolhas4walls. Jammer dat ze toen niet even langs die projecten kon gaan. Had ze meteen een grote koffer luiers mee kunnen nemen die de andere dames over hadden.

Maar ja, dan maakt het natuurlijk minder indruk dan wanneer je er met cocktail over kunt reflecteren. #blessed #waardeerdekleinedingen #putasmileontheirfaces

11 likes