Er is veel mogelijk met computers tegenwoordiig…
Bijvoorbeeld ook de kitten setting.
Bibi Breijman heeft een video gedeeld over haar zwangerschap met HG. Echt wel heftig soms, maar ook interessant om te zien wat dat kan inhouden.
Ik lukt even niet om de video hier te linken, maar wel een aanrader vond ik!
Edit: HG = Hyperemesis gravidarum = een potentieel levensbedreigende zwangerschapsaandoening, gekenmerkt door gewichtsverlies, ondervoeding, uitdroging en verlies van functioneren in het dagelijks leven door extreme misselijkheid en/of braken, en kan op langer termijn gevolgen hebben voor de gezondheid van moeder en baby(‘s)
Wow wat heftig om te zien!
Hahaha deze had ik nog niet eens gezien 
Heftig he. Ik vind het fijn dat er meer bekendheid komt over hg zwangerschappen. Er heerst nog zoveel onbegrip.
Maar eerlijk, wat ís een HG zwangerschap?? Hooggevoelig? Die afkorting wordt hier nu gebruikt alsof iedereen wel weet wat dat is. Ik heb geen idee.
Haha google het. Het is een moeilijke term maar je hebt dan last van extreme misselijkheid maar echt echt extreem. Sommige vrouwen moeten de zwangerschap zelfs afbreken door hg.
Hyperemesis gravidarum:
een potentieel levensbedreigende zwangerschapsaandoening, gekenmerkt door gewichtsverlies, ondervoeding, uitdroging en verlies van functioneren in het dagelijks leven door extreme misselijkheid en/of braken, en kan op langer termijn gevolgen hebben voor de gezondheid van moeder en baby(‘s).
WTF zeggen mensen dat echt?
Maandenlang te ziek om enigszins te functioneren maar he je bent gelukkig niet dik 
O wow heftig dit zeg. En dan duren die 9 maanden echt veeeel te lang 

Mensen krijgen het echt hun strot uit. Mijn buurvrouw zei “dat zij ook misselijk was geweest, maarja zij was wel gewoon blijven werken, gewoon op tijd eten”. Ik had inderdaad niet gewerkt, was nogal lastig vanuit het ziekenhuis met infuus en sondevoeding. Het is vooral onwetendheid van mensen. En vaak is het bij vrouwen een misplaatst gevoel van superieur zijn omdat zij het ook heus wel zwaar hadden gehad, maar hadden “door gezet”.
Dit is niet het medische vragen topic oid, ik vind het best een goede gewoonte een beetje context te geven voordat je allerlei onbekende afkortingen gebruikt.
Ik zie nu een chronisch spugende Sneep voor me, thanks 
Mijn god, de huismuts vliegt zondag met dr gezin naar zuid-afrika. Hoe krijg je het voor elkaar om nu zo vaak te vliegen
ik weet haast niet meer hoe een vliegtuig er aan de binnenkant uitziet joh
Zuid-Afrika
was er niet iets anders waar ze naar toe kon.z
Ze gaat naar een bruiloft
Ohhhh!! Dan begrijp ik het wel. Maar ja wel risicovol.
Ja ik zou ook zeggen van joe meid sorry maar aan de andere kant zou ik nu ook m’n bruiloft daar niet organiseren. Keuzes keuzes
Erger me er sowieso doooood aan als iemand even moet verkondigen “hoe zwaar zij het hadden maar wel gewoon doorgewerkt/doorgezet”
Oké, good for you, wil je een sticker?