Mommybloggerstopic #8

Ja ik begrijp wat er gezegd wordt ivm een ongeluk krijgen tijdens een ommetje, maarrrrrr persoonlijk zie ik - buiten dat argument waar ik nooit had bij stil gestaan - geen graten in om in je eentje, wanneer er geen ander volk in de buurt is, even een frisse neus te halen? Mentaal doet dat zoveel: gewoon even je huis uit kunnen en wat frisse lucht binnen krijgen. Zeker voor de mensen die geen tuin of terras hebben.

8 likes

24 likes

Hahahah ik koet hier zo hard on lachen🤣

2 likes

Sorry, maar… hartstikke leuk voor Pip natuurlijk dat ze een stukje mag ā€˜rijden’, maar hoe kun je nou zo onverantwoord zijn als ouder? Lekker op de Zuid Afrikaanse wegen (oke vast rustig daar op dat moment, maar die locals kunnen heel idioot en vaak ook beschonken rijden)

Ik vind Daddyhox sowieso stom en typisch voorbeeld van ā€˜mijn vriendin was influencer en ik zag dat er geld te verdienen viel’, niks Hoxton meer aan ook

12 likes

Oh wow ik neem het totaal niet op voor die blogger. Geen idee zelf wie ze is.
Ik zei het meer algemeen over een persoon die alleen (!) een ommetje zou maken op een plek waar niemand anders is.

2 likes

Maar Ras en Willem zijn gewoon van die hele coole en relaxte ouders… :nauseated_face:

4 likes

Ze hebben vast weer ā€œhele leuke herinneringen gemaakt!!!ā€

1 like

Dit doet toch iedere ouder wel een keer?
(Neeeee, neee wij niet want zij zijn verantwoordeliiijk)

3 likes

Ja ik ook! Vond ik fantastisch

5 likes

Wij nooit gedaan. Snap het wel. Maar er is toch wel een verschil in het doen als anoniem iemand dan iemand die het op IG gooit. Daar wordt zoiets al snel gezien als ā€œwat stoer of wat leukā€ ā€œgaan we ook proberenā€.

3 likes

Ja natuurlijk heb ik dat wel eens gedaan, laatste stukje in de straat. Inderdaad hartstikke stoer als kind zijnde.

Ik vond het gewoon gek dat het op een zandweg ergens is, ze best hard rijden, hij in de gordel zit en dus duidelijk niet ff 5 meter is, en je het verkeer daar niet kent.

1 like

Wij voor op de motor :stuck_out_tongue_winking_eye:

6 likes

Ik ook in de vrachtwagen :see_no_evil: Heb ook wel eens mogen ā€œsturenā€. Maar was dan wel een stuk ouder dan Pip nu is

3 likes

Terwijl Belgiƫ en Duitsland hebben opgeroepen dat Nederlanders niet meer welkom zijn. Ik snap al die gekken niet die dan toch over de grens gaan.

12 likes

Maar anders lopen haar meisjes een trauma op door alle maatregelen. Snap dat dan.

13 likes

Ja jemig je zou maar gewoon thuis moeten blijven in je comfortabele woning met een tv, speelgoed of als je er uit wil naar speeltuinen in de buurt, de natuur in of iets afhalen bij horeca in de buurt. Mensonterend man.

12 likes

Ik woon in Antwerpen, nog nooit heb ik het hier zo druk gezien. Snap dat het niet leuk is om in lockdown te zitten maar ik kan nu echt niet meer eventjes de Meir op omdat het zo druk is. Doe gewoon niet.

Maarja ook zonder lockdown doe gewoon niet, ook wij Belgen niet.

5 likes

Ja maar meanwhile in de albert heijn op zondag in de buurt van de Duitse grens… dat mag dan wel

4 likes

Toen er in BE lockdown was, hoorde ik meer Belgen in de IKEA in Breda dan Nederlanders. Denk dat je dat toch altijd wel houdt…

5 likes

Maar het is toch ongelooflijk dom in welke hoedanigheid er massatoerisme blijft bestaan. Alsof je doodgaat als je een weekend of twee weekenden niet naar de Ikea kunt. En dan op tv heel blij aankondiging ā€œja hier kun je nog alles heerlijkā€. Zou mij echt rot schamen als ik mezelf zo zou terugzien op tv.

27 likes