Wij nooit gedaan. Snap het wel. Maar er is toch wel een verschil in het doen als anoniem iemand dan iemand die het op IG gooit. Daar wordt zoiets al snel gezien als “wat stoer of wat leuk” “gaan we ook proberen”.
Ja natuurlijk heb ik dat wel eens gedaan, laatste stukje in de straat. Inderdaad hartstikke stoer als kind zijnde.
Ik vond het gewoon gek dat het op een zandweg ergens is, ze best hard rijden, hij in de gordel zit en dus duidelijk niet ff 5 meter is, en je het verkeer daar niet kent.
Wij voor op de motor 
Ik ook in de vrachtwagen
Heb ook wel eens mogen “sturen”. Maar was dan wel een stuk ouder dan Pip nu is
Terwijl België en Duitsland hebben opgeroepen dat Nederlanders niet meer welkom zijn. Ik snap al die gekken niet die dan toch over de grens gaan.
Maar anders lopen haar meisjes een trauma op door alle maatregelen. Snap dat dan.
Ja jemig je zou maar gewoon thuis moeten blijven in je comfortabele woning met een tv, speelgoed of als je er uit wil naar speeltuinen in de buurt, de natuur in of iets afhalen bij horeca in de buurt. Mensonterend man.
Ja maar meanwhile in de albert heijn op zondag in de buurt van de Duitse grens… dat mag dan wel
Toen er in BE lockdown was, hoorde ik meer Belgen in de IKEA in Breda dan Nederlanders. Denk dat je dat toch altijd wel houdt…
Maar het is toch ongelooflijk dom in welke hoedanigheid er massatoerisme blijft bestaan. Alsof je doodgaat als je een weekend of twee weekenden niet naar de Ikea kunt. En dan op tv heel blij aankondiging “ja hier kun je nog alles heerlijk”. Zou mij echt rot schamen als ik mezelf zo zou terugzien op tv.
En voor de mensen die echt net verhuisd zijn: de IKEA doet aan afhalen én bezorgen dus je komt wel aan de producten die je nodig hebt
Maar eigenlijk als ikea antwerpen dichtbij is dan ikea breda snap ik t wel😂.
Maar goed ik woon in België en als er een vriendin uit NL langskomt denken ze ook pff weer Hollanders. Maar ik woon hier gewoon.
Ik weet dat vloggers veel verdienen maar soms vind ik het toch bizar om te beseffen. Zag net dat Michelle Bollen met haar gezin 10 dagen in Dubai is; zit ze in Five the Palm, dat kost iets van 2000e per nacht? zoiets volgens mij.
Ik had even een weekje uitgerekend voor ons gezin (dezelfde samenstelling) 15.000 voor 8 nachten. 
Vergeet de tickets en de rest er niet bij te tellen he. Koopje!
Ohja! Whoe!
Huh heeft zij een bedrijf met haar broer? Ben er ook benieuwd naar want zoveel volgers heeft ze ook weer niet. Maar wel altijd superveel spon.
Ding dong €2000 per nacht. En dan daar ook nog eten en doen 

vakantie van €20.000
Influencers laten het allemaal zien alsof het de normaalste zaak van de wereld is, maar voor het meeste volk natuurlijk nooit te betalen.
Misschien een mooie deal kunnen sluiten met de reisorganisatie? 
Ik ben bij veel influencers, niet alleen Michelle, benieuwd hoe ze er over een paar jaar bij zitten als die bubbel een keer knapt. Dan ben je zulke luxe, kortingen en gratis dingen gewend.