Mommybloggerstopic #9

Het huis van Kelly C. Staat op funda. Ze vertelde dat ze alle muren hadden gewit voor de verkoop. Maar op die foto’s zijn er nog wel wat muren gekleurd? Al valt het wel reuze mee, zo’n blauwe muur (wel echt lelijk blauw) en wat roze muren dacht ik.

1 like

Hoge vraagprijs. Uiteraard zijn de prijzen mega omhoog gegaan. Hier had je 5 jaar geleden in Twente een Vila voor.
Vind het echt bizar wat mensen er voor betalen. Ben benieuwd waar in Tiel ze gaan wonen. Ik verwacht een vrijstaande Boederij ofzo.

4 likes

Nou ze is er hoor (kind van Elise)! Iedereen kan weer rustig slapen
https://www.instagram.com/p/CqfWlWxNfqJ/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

13 likes

Leuke naam! Doet wel denken aan…

121 likes

Haha ik denk meteen aan: ‘‘maar dan ineens; pats boem, oh een boom! dat ging even niet zo goed. coco je kan het, coco’’. Maar ik vind het wel een lieve naam! Zou Vita haar kindje dan naar Elise vernoemen?

10 likes

Is een jongetje toch? Dus denk het niet perse.

4 likes

oh wist ik niet!

2 likes

Echt een leuke naam!

8 likes

Nou eindelijk :stuck_out_tongue:

Op Wouters stories staat nog een kort filmpje van de baby in bad trouwens, dan zie je haar beter.

1 like

Geen amai op specifiek jou

Maar waaaaaaaaaarom is er van een kind van een week oud ofzo al een filmpje dat ze in bad zit beschikbaar voor het gehele internet.

Echt disturbing.

101 likes

Heel schattig meisje :pleading_face: alleen snap weer niet waarom je dit soort filmpjes gaat posten terwijl je de jongens al enige tijd onherkenbaar in beeld brengt.

2 likes

Die jongens waren tot ze anderhalf waren ofzo toch ook herkenbaar in beeld.

Ik hoop eerlijk gezegd dat ze dat nog wel een tijdje blijven doen.

4 likes

:woozy_face::woozy_face::woozy_face::woozy_face::woozy_face::woozy_face::woozy_face::woozy_face::woozy_face::woozy_face::woozy_face::woozy_face::woozy_face::woozy_face:

124 likes

Doe je rustig aan.

6 likes

Echt hè ik zocht ook de juiste reactie haha wat creepy zeg

12 likes

Ja hoor, m’n rikketik is helemaal onder controle.

3 likes

Creepy?? Ze moeten zelf weten wat ze doen hoor, maar voor iemand die een ‘‘mommyvlogger’’ volgt is het toch sowieso leuker om zo’n baby te kunnen zien.

7 likes

Ja creepy gevoel krijg ik van dit soort reacties.

32 likes

Is dit je eerste keer in dit topic?

9 likes

Dan zie je haar nog beter? Wat maakt het in godsnaam uit hoe die baby eruit ziet

10 likes