Mommybloggerstopic #9

De discussie wordt voortgezet vanaf Mommybloggerstopic #8 - #5210 door Freedom.

Eerdere discussies:

25 likes

@Applepie Wout is denk ik nu z’n haar aan het blonderen dus dan heb je een primeur om zijn vernieuwde ik als eerste te zien!

(En veel plezier op Ibiiiiezzzz idd, omg obsessed doe even normaal!!)

9 likes

Ooooh primeurtje, ik zal live verslag doen.

En ik ga mezelf even helemaal terugvinden op ibiezzz :woman_in_lotus_position:t3: (of gewoon cocktails drinken)

8 likes

Huhh Vita en Elise zitten toch net pas een maand ofzo in dat “nieuwe” kantoor (in hetzelfde pand weliswaar)?? En in de vorige vlog zei Elise nog: “zooo chill om even op kantoor te werken”. Snap er niks van :joy: Wout en Joey zaten daar toch ook? Dat heb ik even gemist.

6 likes

Waarom denken die mannen (Joey ook al) dat dat een goed idee is?

5 likes

Nou Wouter is blond hoor. Volgens mij heeft hij echt een identiteitscrisis :joy:

8 likes

Ik vind het echt niet mooi, understatement. Maar ieder z’n ding.

13 likes

Hahahaha

33 likes

Maar wel “beter” want voor de verfbeurt had hij een rare grijze stip bovenop. Het is nu egaal :joy:

8 likes

Jeetje dat is wel echt een metamorfose! Onherkenbaar! Jammer van zijn donkere krullen.
Gelukkig zijn Elise, Vita en Joey wel heel enthousiast. Of in hun woorden OBSESSED.

6 likes

Die ‘rare’ grijze stip is waarschijnlijk door een pigmentvlek op zijn huid. Dat zijn vlekken waar geen pigment in zit en daar groeit dus ook lichter haar uit. Daar worden mensen mee geboren. Rot voor je dat jij dat raar vindt.

4 likes

Ik denk alleen maar “hoe zonde van dat geld voor iets wat er binnen een week weer is uitgegroeid” :smiling_face_with_tear:

4 likes

Bericht weg ivm privacy.

1 like

Ik denk dat ze naar Ibiza willen verhuizen, dat heeft ze al een paar keer gezegd. Wellicht zijn ze daarom nu daar? Daarom ook kantoor opgezegd.

7 likes

Ja juist nu ze nog niet naar school gaan lijkt me dat juist vrij makkelijk?

2 likes

Hm dan zou ik dat huis toch eerder verhuren voor die 2 jaar tot ze naar school moeten en we weer terugkeren

4 likes

Ik denk dat ze daar dan wel blijven, er zullen daar vast ook scholen zijn.

Maar ja is inderdaad speculatie hoor. Misschien gaan ze gewoon naar Schubbekutteveen verhuizen of een ander huis in Amsterdam.

3 likes

Haha true.

Ben wel erg nieuwsgierig nu haha

5 likes

Huh gaan ze verhuizen dan? ik Zie niks op insta, waar deelt ze dit?

8 likes

Verbaasd me wel hoor, zo’n mooi huis en ze wonen er zo kort nogđŸ€Ż

4 likes