Moord- en vermissingstopic

Lees nu trouwens ook dat ze in 2008 alleen in het water hebben gekeken, niet op land waar ze nu aan het graven zijn.

4 likes

Hoeveel geld zou deze zoektocht al gekost hebben vraag ik me af, ze is al kwijt sinds ik een middelbarescholier was lol.

En wat is het budget dat gemiddeld wordt uitgegeven aan de zoektocht naar een niet-blonde blauwogige kleuter? Zouden ze die überhaupt na 5 jaar nog zoeken? Laat staan na anderhalf decennium?

9 likes

Haha laughing out loud

2 likes

Hm?

3 likes

Ze kiest ervoor om over een woordje te vallen ipv over de inhoud.

7 likes

Ja, alsof je het letterlijk grappig vindt dat ze ontvoerd is.

5 likes

Ik denk dat ik lol nog nooit gebruikt heb als in haha laughing out loud meer als lolllll ik ben oud, loooolllll dat is lang geleden

Maargoed ik snap dat lol in een zin gebruiken schokerend is in een topic waarin mensen gewoon op een beleefde manier willen ramptouristen over de rug van andermans leed.

Mea culpa

25 likes

Die make-up en murder filmpjes vindt men over het algemeen wél oke :sweat_smile:

2 likes

https://www.telegraaf.nl/nieuws/867965131/lichaam-vermiste-maria-van-der-zanden-na-29-jaar-geidentificeerd?utm_source=facebook&utm_medium=social&utm_campaign=seeding-telegraaf&fbclid=IwAR0ZQ4WJvDf4iTbMVvHsRa-gxd8qyVN5DjRPKu1hOXFNzdl-_SAVjvHIMo8

Eindelijk is Maria na 29 jaar gevonden!

17 likes

Wow wat triest. Ik vind het ook vreemd want de media deed het lijken alsof hij sowieso de moordenaar is van maddie. En daarna hoor je er ineens niks meer over. Ben benieuwd of we er nog ooit wat over te horen krijgen.

Dat hoeven toch niet dezelfde mensen te zijn? Ik heb hier op het forum vaak genoeg gelezen dat mensen van die filmpjes die Dionne maakt discutabel vinden.

5 likes

Ze is inmiddels op alle punten schuldig bevonden :tada: natuurlijk krijg je het spoor van dood, verderf, en vernieling er niet mee terug maar toch een vorm van gerechtigheid is uiteraard wel heel fijn voor alle nabestaanden.

Oh wat een bijzonder en verdrietig verhaal. Politie gaat uit van zelfdoding, maar als ik het artikel zo lees klinkt dat niet heel waarschijnlijk. Maar dat zal misschien wel altijd onduidelijk blijven.

3 likes

Ik lees net dat ze wat hebben gevonden bij de zoektocht voor Maddie. Er is niks bevestigd maar ze denken een roze deken en pyjama die van Maddie waren. Ik hoop zo dat deze zaak ooit wordt opgelost

7 likes

Klopt inderdaad! Het is een bijzondere dag. Eerst dat Maria haar lichaam gevonden is, nu misschien nieuws over Maddie. Hopelijk komt daar ook eindelijk een doorbraak in

3 likes

Waar lees je dat? Ik lees alleen dat er stukken stof zijn gevonden maar er nog geen verband kan worden gelegd met Madeleine. ik hoop het wel echt!

5 likes

Die combinatie is zo vreemd. Dat je denkt, nou ik ga mezelf onder plamuren en ondertussen over een of andere lugubere moordzaak praten. Ik weiger het dan ook te kijken. Ik vraag me af of ze ondertussen dan nog sponsers er doorheen gooien. Oja en hier maarliefst 10 procent korting op mascara. Geen porem.

10 likes

Nee ze is met dat concept gestopt

2 likes

Ik bedoel niet Dionne specifiek, over het algemeen youtubers die dat doen. Maar wel goed dat ze daarmee gestopt is.

3 likes

Ja gek concept vind ik t

2 likes