Moord- en vermissingstopic

Maar niet iedereen is meteen helemaal in het nieuws enzo he. Sommige mensen raken hun kind kwijt in de speeltuin en dan zijn ze zo weer thuis

En alleen witte kindjes komen in het nieuws

7 likes

Ja maar het overgrote deel is dus kort (een paar uur) kwijt. Gewoon weggelopen/ouder kwijt

Niet dat er een 20.000 (of dus 360.000) per jaar permanent vermist raken.

3 likes

Maar telt de fbi het niet ook pas na aantal uur als vermissing? Of is dat alleen bij volwassenen na 24 uur?

5 likes

Idk ik ben Jack Bauer niet

16 likes

Bij kinderen is er over het algemeen geen wachttijd

4 likes

Hangt in de VS waarschijnlijk van de huidskleur af.

2 likes

wow leip, het meest gestoorde vind ik nog wel dat hij niet eens zn leven kon opbouwen en noodgedwongen dak en werkloos was omdat hij zn social security nummer niet wist :face_with_spiral_eyes:

dit verhaal is wel echt deels een van mn grootste angsten trouwens, geheugenverlies maar in mn nachtmerries kom ik er dan altijd achter dat ik iets heel ergs heb gedaan zoals iemand vermoord zonder dat ik het weet

3 likes

Ja dat valt ook wel te betwisten natuurlijk. Hij heeft alles verkocht en is 20 jaar spoorloos geweest, toen ze hem hebben geidentificeerd was er op zijn social security number ook een gap van 20 jaar. Er zijn ook theorie dat hij een spion is geweest bijvoorbeeld en geen andere uitweg zag. Blijft vreemd!

3 likes

Goed, om het nog gekker te makenā€¦ ze vermoeden dat hij nooit vermist was maar dat zijn moeder hem heeft vastgehoudenšŸ˜­

https://www.telegraaf.nl/nieuws/2112904646/moeder-vermiste-rudy-25-verborg-en-mishandelde-hem-al-die-tijd

Ik hoop zo dat er snel goed nieuws komt. Verschrikkelijk voor zijn familie.

HĆ© bah wat naar. Bizar ook dat ie zomaar ineens weg is en ook nog is gezien op die weg in dat dorp. Met dit weer is de kans klein dat hij het zo lang alleen overleeft denk ik. Laten we hopen op een wonder.

3 likes

Pff word altijd zo verdrietig van dit soort berichten. Ik moet zeggen dat de alarmbellen wat mij betreft wel af gaan, want als hij verdwaald was in dat dorp dan had heus iemand met goede wil hem wel teruggebracht. Althans, als ik een jochie van 2,5 alleen op straat zie lopen (en zeker na 18 uur) zou ik hem zƩker niet alleen door laten dwalen.

3 likes

Ik begreep uit het bericht, en ook wel uit de fotoā€™s, dat het een klein dorp in een groot (natuur)gebied is. Daar zijn natuurlijk veel minder mensen dus dan kan ik me wel voorstellen dat hij niet gezien wordt.

3 likes

Dan is het inderdaad voor de hand liggender, had misschien te veel mā€™n eigen stadsbuurtje in gedachten :sweat_smile:

2 likes

Ik lees dat er rechercheurs nu denken dat er een aanrijding was en zijn lichaam daarna verborgen isā€¦

Ze hebben een audioboodschap van de moeder via helikopters laten horen zo heftig.

Ach ventje :broken_heart: wordt zo naar van dit soort berichten, lijkt me vreselijk voor alle betrokkenen. Hoop op een goede afloopā€¦

1 like

Nog steeds geen updates over Emile. Ik kijk steeds of er al nieuws is. Vind het zo ongelofelijk afschuwelijk, ook dat ze gewoon geen enkele aanwijzing hebben. Dat kindje is gewoon van de aardbodem verdwenen

2 likes

Ongelooflijk inderdaad.
Het nieuws lijkt ook al minder aandacht te krijgen, vind weinig recente updates. Behalve ivm die charlie hebdo cartoon :unamused: :broken_heart:

2 likes

Die cartoon maakte me echt razend. Hoe durven mensen hier satirisch over te doen. Ik snap geen enkele vorm van ā€œhumorā€ over zo een onderwerp. Dat het in iemand opkomt ook, bah.

Ja ik snap ook niet waarom het nieuws al minder in de aandacht lijkt. Zou dat bewust zijn of echt omdat er gewoon 0 info is?

7 likes

Het is echt zo bizar idd. Ik zat al bijna te denken misschien issie in een put gevallen waar volwassenen sowieso niet in kunnen vallen etc. Je gaat je van alles bedenken. Wat een nachtmerrie ook voor de ouders en grootouders.

6 likes