Moord- en vermissingstopic

Ik vind over moorden lezen ontzettend fascinerend. Alleen heb ik laatst over de moord op Junko Furuta en de moord op Kelly Anne Bates gelezen en ik krijg het niet meer uit mijn hoofd. Wat een vreselijke, walgelijke verhalen. Moordverhalen zijn me niet snel té schokkend, maar elke keer als ik aan deze zaken denk, krijg ik een heel naar gevoel.

Kan iemand misschien in een notendop omschrijven wat er gebeurd is? Durf nu niet meer te googelen :joy:

2 likes

ik ben een beetje bang dat ik vannacht nachtmerries krijg na al die verhalen gelezen te hebben

Ik voel me een beetje raar want ik heb dat helemaal niet na die verhalen gelezen te hebben. Komt denk ik vooral omdat het zo onwaarschijnlijk klinkt dat ik me niet kan voorstellen dat het echt is gebeurd (edit: of ik ben ook een psychopaat)

3 likes

Ik zat dit interview te kijken tussen Oprah Winfrey en Jeffrey Dahmer zijn vader (dat blijft gewoon mijn favoriete onderwerp ooit, ouders van seriemoordenaars etc.), en op zich is het wel een goed interview, maar holy shit wat heb ik me zitten ergeren aan sommige dingen die oprah tegen hem zegt en hoe ze hem de hele tijd onderbreekt? Ik vind die man zo zielig, hij twijfelt gewoon aan alles wat hij met die jongen heeft gedaan in zijn leven, zelfs vissen en shit. En dan gaat oprah nog eens zeggen : ‘What is it like to breed a serial killer?’ , en zulk soort dingen, echt zo lomp verwoord jonge, vond het echt erg haha.

8 likes

Hmm dat heb ik ook wel hoor, dat ik het zo bizar vind dat ik het me niet kan voorstellen. Maar ik zie wel gebeuren dat ik er alsnog over ga dromen!

Sorry! Echt bizar om te lezen dat er zulke erge monsters zijn…

Aah bah :persevere: dankje!

1 like

Ja Jezus die was echt sick! Echt een soort tape speelde hij af waarin hij vertelde wat hij allemaal zou gaan doen met die vrouw. Wat een horror

2 likes

Pff daar ben ik echt een hele middag misselijk van geweest, van het verhaal van die Toybox killer. Die tapes, zijn hond… wat moet dat verschrikkelijk zijn geweest voor die vrouwen…

1 like

Ugh ja inderdaad. Ik heb zoveel verhalen over seriemoordenaars gelezen, maar nog nooit zoiets gruwelijks gehoord als die tape. Met die hond ook bahh

Oh die was zo naar ben ik nog lang naar van geweest. Snap echt niet hoe mensen elkaar zulke dingen kunnen aandoen.

Dat verhaal doet me denken aan de tool box killers. Twee vreselijke mannen die vrouwen martelden en vermoordden met gereedschap. Van een van de moorden is een transscript te vinden. (Waarschuwing: dit is echt extreem walgelijk om te lezen, als je er niet tegen kunt, lees het niet)

Edit: Ik heb de link weggehaald, omdat ik het toch te heftig vind om hier te delen. Mocht je het willen lezen, het is makkelijk te googlen.

1 like

Ik zit hier echt te trillen van woede, wat verschrikkelijk verdrietig is dit.

Ik ben vergeten wat er met zijn hond was? Twijfel of ik het ga opzoeken of niet mehhhhh

Doe maar niet! Ik heb dat paar jaar geleden gelezen maar wordt er nog naar van als ik er aan denk :frowning:

Nee echt niet doen! Ik kon mij gisterenavond niet bedwingen en heb echt zitten gruwelen in bed en heb niet meer kunnen slapen.

1 like
wat er gebeurde met die hond

Als ik het me goed herinner, liet hij die vrouwen seks hebben met zijn hond terwijl meerdere personen toekeken. Volgens mij was er nog iets vreselijks daarbij, maar ik kan me even niet herinneren wat…

Samenvatting

Ooooh was dat ooit dat verhaal met die weerhaakjes?
Blijkbaar als een hond opgewonden wordt klemt die penis zich van binnen bij iemand vast door weerhaakjes ofzo. Doet verschrikkelijke pijn om dat in je te voelen.
Of haal ik nu 2 gruwelijkheden door elkaar?

Brrrr ik heb toch het transcript gelezen, helaas won mijn nieuwsgierigheid het.

transcript toy box killer

Gadverdamme zeg…dat er zulke mensen bestaan kan ik écht niet begrijpen. Wat voor opvoeding moet je dan wel niet gehad hebben en is er dan sowieso niet iets gigantisch mis in je hersens wat je opvoeding ook niet meer heeft kunnen redden? Dat je dit soort dingen gewoon zonder berouw kan doen en er ook nog van kan genieten. Ben echt een beetje boos, ook dat er zoveel mensen zijn die hem hebben geholpen en hebben meegenoten, dat kan toch niet?! Ben ook wel benieuwd hoeveel slachtoffers hij werkelijk heeft gehad want volgens mij is dat dus niet helemaal duidelijk. Aangezien hij ook in die tapes zegt dat hij al meisjes verkracht sinds hij zichzelf af trekt en hij de meeste slachtoffers op het einde weer heeft laten gaan maar gebrainwasht zijn.

Overigens volgens mij ging het met die hond over het feit dat zijn penis een soort van bal vorm krijgt en dat het dus voelt alsof je een baseball in je hebt zitten. GADVER ik kan dit niet eens opschrijven. Oke DOEI ik ga nu even wat anders luchtigs doen