Musical topic

Wel irritant van Frits dat hij heel vaak de antwoorden van de juryleden aanvult/afmaakt.

Doe even niet aub, laat ze zelf hun zin formuleren :neutral_face:

1 like

Ik gok Jolijn en Valerie in de gevarenzone

Anouk en Jolijn denk ik in de sing off

1 like

Hmm, ik hoop Anouk door dan!

Oh ben nu echt benieuwd voor wie Pia kiest

Ah jammer mijn favoriet in de sing off :cry:

Anouk zingt dit echt het best vind ik

1 like

Ah wel zonde. Vind echt dat Anouk pech heeft gehad met de nummers vanaf het begin al

1 like

Ah Natascha <3

1 like

Ja heb ik ook! Als ik haar vergelijk met anderen die al af zijn gevallen, snap ik echt niet dat ze er nog in zit…

1 like

ja, prachtig, was met recht een waardig afscheid

1 like

Mag Jolijn nou eindelijk een keer naar huuuuuiiis

2 likes

O en iets anders: heeft iemand hier Legally Blonde gezien (Broadway)? Wist niet dat daar een musical van was, maar kwam op YouTube oude afleveringen van een ‘Op zoek naar…’-achtig programma tegen waarin ze een nieuwe hoofdrolspeelster voor deze musical zochten. En hij is zo leuk! Ben een beetje verslaafd aan de soundtrack nu. Je kan 'm op YouTube en the Internet Archive vinden.

3 likes

ja zij speelt natuurlijk ook in films enzo dus is ook wat ‘‘bekender’’ bij een andere doelgroep. Ik vind haar wel goed maar iets aan haar irriteert mij, weet niet precies wat. Ik vind haar ook niet echt bij de rol van Maria passen, maar ik zie haar eerder als Liesl (net als Anouk trouwens).

Even iets anders maar hebben we komend musicalseizoen 2 grote namen?

Aladdin als musical in het circustheater en The sound of music als grote rondreizende?

1 like

Wie kijkt er weer?

Openingsnummer vond ik leuk voor de verandering!

2 likes

Yes! Natascha viel me weer op. Die doet het altijd goed met de groepsnummers vind ik!

3 likes

Ik vind Jolijn zo overdreven.

Ik hoop op een finale met Tessa, Natascha en Nandi (met de eerste hopelijk als winnares).

4 likes

Jolijn’s zang was ook niet heel sterk. Vond Natascha onwijs goed zeg

2 likes

Hmm, voel deze van Tessa niet zo. Vond haar vorige week beter eerlijk gezegd