Musical topic

Weet niet waarom, maar heb echt niks met Tessa… Vind haar ook geen Maria eigenlijk

5 likes

Tessa vond ik beter dan de vorige keer maar ze is zo saai / oppervlakkig, komt niet over. Natascha daarentegen vond ik heel goed, die hoge noten lijken me echt heftig want zo pijnlijk als die net niet goed zijn.

Dat staren in de camera als Frits men oproept op je te stemmen lijkt me overigens fucking ongemakkelijk :sweat_smile:

3 likes

Ik vind dat Jolijn er eigenlijk echt uit moet, maar het programma volgens mij ook door haar zon nummer te geven

2 likes

Ik weet dat musical houdt van clichés, maar ‘oh country, dan doen we cowboylaarzen en een kampvuur!!!’ is wel weer heel afgezaagd :joy:

2 likes

Ik vind dat Tessa en Jolijn allebei zo’n nietszeggende uitstraling hebben

1 like

Snap de jury wel met het commentaar steeds over Jolijn. Een prima zangeres, maar een echte musicalster vind ik haar niet. Alles wat ze doet lijkt een beetje van hetzelfde

2 likes

Vind Jolijn altijd zo aandoenlijk op een of andere manier
Je ziet gewoon dat ze heel graag wilt

1 like

Haha huh indd. Ik snap het commentaar niet zo, ik vind het niet heel anders dan de andere optredens van haar

1 like

Nee ik ook niet echt… Wel heel cute dat ze zo blij is met dit commentaar

Wauwwww eindelijk een nummer wat haar past blijkbaar!

1 like

Een totaal andere Anouk! Mooi hoor!

Jaaa wow dit is echt zo veel beter dan de vorige weken

1 like

Ze lijkt ook veel volwassener.

(en ik heb een steeds steviger mening over de styling, man man man)

2 likes

Heeeeel veel beter dan al haar optredens tot nu toe! Vind haar alleen echt geen Maria

1 like

Zij had ook echt schijtnummers de vorige keren ,wel fijn dat ze een keer kan laten zien wat ze in huis heeft

1 like

Deze outfit van Renee vind ik wel tof!!

Ik ben geloof ik team oranje hier thuis :rofl:

1 like

Hahaha Renee is zo’n geweldige actrice

1 like

Ik vind deze kant heel leuk van renee! Ook eindelijk meer een echt musical nummer

1 like

Ja, eens een keer geen bruidsmeisjesjurk :grinning:

1 like