Muziek topic

Weet iemand in welke clip er rode rozen op straat vallen? Uit de jaren '90 of '00. Witte mannelijke zanger van een jaar of 35-40. Hij loopt over straat. Meer weet ik niet :woman_shrugging:

Dit topic is niet zo actief als de film en boek varianten maar ik dacht, toch leuk om hier beknopte (of uitgebreide, wat je zelf wil) eindjaar lijstjes te delen. Niet gebaseerd op spotify wrapped maar gewoon je eigen mening.

Beste album: Ethel Cain - Preacher’s Daughter
Beste nummer: Bjork - Atopos

2 likes

Bitter sweet symphony van The Verve?

1 like

Nee, die is het niet… Volgens mij had de zanger licht haar in de clip. En ik zou zweren dat er rode rozen uit de lucht vielen, of ik moet gek zijn. Kan er niks over vinden online.

Fueled by ramen is er maar druk mee.
Afgelopen zomer nieuwe album van Panic.
Nu Paramore, Fall out boy en All time low nieuwe muziek.

(Op de een of andere manier moet ik aan One Republic hun stijl denken)

Fall out boy klinkt nog steeds als fall out boy maar dan met meer HD clips.

Paramore hun nieuwere sound is wel even wennen. This is Why en The News vond ik wel echte bops. deze moet ik nog even wennen. Hun album komt ak maand als het goed is uit.

Hopelijk is dit een teken dat TOP binnenkort dan met een nieuw album komt. Hun laatste ‘dema’ album

3 likes

Linkin Park heeft een nieuw (oud! met Chester) nummer uitgebracht

Met AI videoclip :grimacing: vind hem niet zo geslaagd maar nummer is tof

Me rn:
image

3 likes

Het is wel echt de LP sound :smile:

Throwback naar toen ik Chester tegen kwam op het Museumplein :heart_eyes: Ik heb zó gehuild. Want die-hard fan en super verliefd op Chester :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Ik moet zeggen dat het nieuwe album best chill is, als je deze twee/drie nummers door bent dan valt de rest best mee. Het geeft een goed voor proefje in ieder geval.

2 likes

john coffey is terug!!!

4 likes

Oh my god ik ga sowieso naar die show in tilburg

1 like

Ik vind dit echt om te janken zo mooi.

2 likes

Ik zou niet weten welk liedje je bedoelt maar jon say lijkt op Jónsi, die zanger van Sigur Ros. Misschien iets van hem? Hij zingt in het IJslands

Nieuwe single van de Foo Fighters. Huilen :sob::sob::sob::sob:

5 likes

Ik moet direct denken aan deze fav:

En m’n vriend kwam nog met dit; maar dat is wel jaren 70 haha

3 likes

Nieuwe album Noel Gallagher is uit, blijft toch wel echt zulke fijne muziek om te luisteren ondanks z’n shitty persona haha. Zin in het concert nu

1 like

Wat vinden jullie van het nieuwe nummer van Doja Cat?

1 like

Morgen wordt eindelijk (zo’n 4 jaar nadat het liedje is uitgebracht) een van m’n favoriete liedjes, Cruel Summer van Taylor Swift, uitgebracht als radio single. Hoop dat het een zomer hitje wordt, eindelijk justice for cruel summer :sparkles:

4 likes

Ik wil haar zo graag live zien!!

1 like

Ja same :sob::sob::sob: Er gaan geruchten dat vandaag de Europese data bekend worden. Maar goed die geruchten zijn de afgelopen maanden al wel vaker geweest dus weet niet meer wat ik moet geloven hahaha

2 likes

Ik vind het heel tof! En jij?

Ik voelde me wel een beetje genaaid toen ze zei dat ze Planet her alleen voor het geld had gemaakt want ik vond dat best een tof album :sweat_smile: