john coffey is terug!!!
Oh my god ik ga sowieso naar die show in tilburg
Ik zou niet weten welk liedje je bedoelt maar jon say lijkt op Jónsi, die zanger van Sigur Ros. Misschien iets van hem? Hij zingt in het IJslands
Nieuwe single van de Foo Fighters. Huilen
Nieuwe album Noel Gallagher is uit, blijft toch wel echt zulke fijne muziek om te luisteren ondanks zān shitty persona haha. Zin in het concert nu
Wat vinden jullie van het nieuwe nummer van Doja Cat?
Morgen wordt eindelijk (zoān 4 jaar nadat het liedje is uitgebracht) een van mān favoriete liedjes, Cruel Summer van Taylor Swift, uitgebracht als radio single. Hoop dat het een zomer hitje wordt, eindelijk justice for cruel summer
Ik wil haar zo graag live zien!!
Ja same Er gaan geruchten dat vandaag de Europese data bekend worden. Maar goed die geruchten zijn de afgelopen maanden al wel vaker geweest dus weet niet meer wat ik moet geloven hahaha
Ik vind het heel tof! En jij?
Ik voelde me wel een beetje genaaid toen ze zei dat ze Planet her alleen voor het geld had gemaakt want ik vond dat best een tof album
Ik heb me geregistreerd voor de kaartverkoop!
Mijn jongste dochter kwam helemaal hyped naar beneden zonet dat de data zijn aangekondigd š„¹
Nu maar hopen dat we kaarten kunnen krijgenā¦
Dit is voor het eerst in mijn leven dat ik naar een popconcert wil gaan dus ik ga me nu ook registreren
Jaaa zo leuk!! Ben heel benieuwd, hoop ook echt dat ik kaartjes kan krijgen In het concertentopic wordt het trouwens ook besproken
@TantePollewop
Ik vind het niet zoān goed nummer, vooral het rapgedeelte niet. Maar ben benieuwd naar de rest van het album.
En idd, waarom zou je dat roepen (ook over Hot Pink toch?). Hoe gaat ze dat doen als ze ooit op tour gaat? Geen enkel nummer van die albums doen?
Heeft iemand nog aanraders (nummers of playlists) voor een roadtrip playlist? En dan bedoel ik gewoon chill voor in de auto, niet per se nummers die gaan over roadtrips want daar heb ik juist geen zin in (ff geen willie nelson on the road again of road trippin van rhcp)
Alle genres welkom als het maar een beetje zomers is!
De playlist van Boerderij van Dorst vind ik chill (maar nog niet getest in de auto). Verder als je er doorheen zit en even een oppeppper nodig hebt, Bartās hitjes, of Songs that get white people turnt
Als je op Spotify op roadtrip zoekt krijg je al heel veel kant en klare playlists. Ik heb vorig jaar voor vakantie meerdere playlists gedownload en die hebben we toen afgewisseld steeds
Oh nice! Die van boerderij van Dorst goed idee, ik vind in dat programma ook altijd goede muziek zitten. Die andere twee ga ik ook eens doorscrollen
@Tamara ja dat heb ik wel al gedaan maar dan krijg ik veel dus veel generieke Willie Nelson achtige playlists of top 40, maar misschien nog wat verder scrollen misschien dat er nog andere tussen zitten.