Ja ik ook!! Dit album is zo bizar goed. Ze verdienden het echt.
Holy Billy Talent als voorprogramma!?
Ik vnd het jammer dat Twenty One PIlots niet eens genomineerd is geweest met Clancy
29 euro voor een concertkaartje
En bij de reacties stond “29 euro zijn ze gek geworden” hahahahahha
Dit concert is echt één van mijn lievelingsherinneringen
kreeg het als verjaardagscadeau van mijn beste vriendinnetje wat meeegabijzonder was want superduur idd!!! + het was een maand voordat ik met mijn hele familie naar het buitenland verhuisde
Nieuwe album van Tamino
Jaa zo goed! Was je er ook in Carre?
Neeee ik vond het ff te duur toen! Wil mss wel later dit jaar gaan
Ah ja fair! Was wel echt heel goed, dus aanrader!
Oooh ik heb hem echt ontdekt deze week doordat spotify hem voorstelde. Sindsdien dit album op repeat aan!
Ik zit op Spotify een beetje vast in dezelfde soort playlists de hele tijd dus ben eigenlijk op zoek naar een keertje wat anders. Wat zijn jullie favoriete playlists? Dus bij voorkeur niet die door Spotify gegenereerde playlists omdat die allemaal op elkaar lijken bij mij
Dit doet me aan een ander nummer denken, maar weet niet welke. Dacht wel aan Prince qua vibe… iemand?
Kiss van Prince?
Yesss, thank you!
Ik heb een onmogelijke vraag. Ik zoek een liedje wat vaak op instagram onder reels gezet wordt. Het is beetje qua drukte/beat zoals c’est la vie en ladada van Claude, maar het is het niet. Ik weet dus echt alleen nog dat de afbeelding bij spotify rood was er zit een tekst in die telkens herhaald wordt maar ik weet niet wat de tekst is.
Ik vond 'm telkens via mijn zoekopdrachten bij spotify maar ik heb een nieuwe telefoon en mijn opdrachten waren gewist.
Iemand een idee? Logisch als het niet zo is want het is de meest vage omschrijving ooit haha
Nog 2 dingen: ik heb het idee dat het begon met een Q? En er is ook een versie met een orkest.
Cheb Khaled - Cest la vie?
Nee helaas
Je kan je eigen luistergeschiedenis toch terug vinden in Spotify? Moet het wel een beetje recent zijn nog
Gevonden! Bella ciao was het