Spotify vindt mij een zelfsaboteur
(even bij gebrek aan Wrapped nog, kannie wachten)
Heeft iemand het nieuwe album van Cindy Lee al geluisterd? (Diamond Jubilee, is alleen digitaal te koop of op lp/cd en staat verder alleen op YouTube)
Echt een mooi album vind ik het, ik kwam erop omdat Pitchfork dit als album van het jaar heeft gekozen en ik luister net voor de eerste keer maar ik heb echt zin om dit op vinyl te hebben en non-stop naar te luisteren.
Of hebben jullie andere “beste albums van het jaar”? Ben wel benieuwd naar dingen die ik nog niet gehoord heb
Deze vind ik wel mooi! En moet het perse een album zijn die is uitgekomen in 2024 of is ouder maar in 2024 pas ontdekt ook goed?
Ook goed !
Ga ik eens luisteren, ben benieuwd
ik zoek al de hele avond een nummer… maar kan hem gewoon niet vinden…
Long shot… iemand hier…
Tis beetje bad bunny vibes maar kan ook goed donkere man zijn in de slow rnb.
Enige wat ik onthouden heb… is iets in de trant van;
Let me hold your body
Of
Let me touch your body
Of
Let me love you body?
En dan neuriet hij erna
Mmmh mmmh mmmh
In een tututuru toon
Hahaha als iemand het hiermee raadt…
Rema - calm down ?
Geen idee waarom maar je omschrijving deed me eraan denken
Nope but thanks.
Stukje bij 1.05 lijkt een beetje op wat je beschrijft ?
Komen de lyrics die je hebt onthouden uit het refrein?
Probeer me hier echt iets bij voor te stellen hahaha of was het een sneller nummer? Beetje Pitbull achtig?
Nope maar wel lekker nummer.
Dit was ook het enige nummer waar ik gelijk aan dacht
Hold you van Gyptian?
nope ook niet. wel een goede gok idd.
volgens mij meer recenter…
ik gok niet ouders dan 2 jaar.
Gevonden!!
Move - Adam port.
Ben ik de enige die alle liedjes van Cigarettes after sex op elkaar vindt lijken?
0 stemmers
Als jullie naar een concert gaan, gaan jullie dan ook naar het voorprogramma?
0 stemmers
Wat is jullie favoriete voorprogramma? Of heb je een voorprogramma gezien die toen nog niet zo bekend was maar nu wel?
Ik heb 3ho!3 ofzo in het voorprogramma van katy Perry gezien. Voor 25€ ofzo in de melkweg.
Toen Muse in de Arena stond was er een dubbel voorprogramma: eerst Bastille (die toen alleen nog Pompei hadden) en daarna Biffy Clyro dus dat was echt top.
Andere keer Muse in Ziggo Dome was Nothing but Thieves het voorprogramma, ook nog niet zo bekend maar al wel goed vond ik.
Verder valt het voorprogramma over het algemeen wel tegen voor mij.
Hoort er een beetje bij het voorprogramma, dus ik ga wel altijd. Soms is het onverwachts goed (dan heb je een extra lang concert eigenlijk) en soms slecht (dan heb je nog wat extra tijd om te kletsen e.d.).
Echt vet dat Beyonce album of the year heeft gewonnen!
Het verbaast mij wel een beetje dat Taylor Swift niets heeft gewonnen met haar nieuwe album aangezien deze van veel mensen goed commentaar heeft gekregen.
Ts heeft juist geen goede kritiek gekregen op haar album.
Was eerder verbaasd over Billie die niks heeft gewonnen