Bedankt voor de tip echt een heel tof album!
Naomi Scott (actrice) heeft een album uitgebracht en het heeft wel een paar hele lekkere nummers!
Krijg er echt een nostalgisch gevoel van, beetje 80s/90s?
Kent iemand Kasimoff?
Ik was nooit thuis in house/dance/elektronische muziek omdat ik nooit ‘gestapt’ heb en niet naar zulke festivals ga. Ik houd wel van zulke muziek voor in de auto maar wist nooit waar te beginnen dus trok altijd meer naar andere muziekstijlen.
Nu heb ik Kasimoff ontdekt en vind ik elk nummer heerlijk. Nu heb ik helemaal zin om nog meer van zulke muziek te ontdekken maar weet ik nog steeds niet waar te beginnen
. Spotify’s suggesties zijn het net niet. En ik weet niet wat het precies is wat ik zo lekker vind aan Kasimoff haha #exploring
Nee ken het niet maar heb het even geluisterd. Ik vraag me af of je bands zoals Odesza of Above and Beyond dan ook leuk vindt
Zijn er mensen die Confessions II al hebben geluisterd? Zitten echt wel toffe nummers tussen vind ik, fijne queer-ish club vibes
Ja ik hou van dit album! Luister 'm nu weer. Dacht echt dat ik nooit meer een recent Madonna album tof zou vinden na MDNA maar deze is echt wel nice ![]()