Muziek topic

Ze wordt al blij van de strijkinstrumenten van Reliquia en beweegt haar hoofdje mee met de muziek. Veel te cute đŸ„č

2 likes

Nieuwe album van Hayley Williams is ook tof

Uit true believer
They say that Jesus is the way but then they gave him a white face
So they don’t have to pray to someone they deem lesser than them

:heart_on_fire:

6 likes

De zus van Raye maakt ook muziek (en is voorprogramma in haar tour), die hele familie is gwn getalenteerd wtf

1 like

Echt heel chill dat je nu van Toni Braxton 3 van haar albums op vinyl kan pre-orderen!

Wilde Secrets graag hebben, maar echt lastig te verkrijgen of voor veel geld/ niet wetende wat de staat is. Dus dacht ik deel het ook even hier voor de liefhebbers, 23 januari wordt volgens mij de release verwacht. Ik heb mijne bij Platomania besteld en dan heb je ook geen verzendkosten als je afhalen in de winkel selecteert.

O, en volgens mij hangt deze rerelease dus ook weer samen met haar US tour met Boyz II Men in de US. Lijkt me ook echt een heerlijk concert als die naar Europa zouden komen :pray:.

Channel Orange is trouwens ook weer beschikbaar, maar wel :moneybag:.

6 likes

Ik heb Channel Orange voor €45 bij Plaatboef gehaald vorige maand

1 like

Ja je hebt ook Blonde daar voor 45, maar dat zijn wel bootlegs (niks mis mee als je hem goed vindt klinken). Had hij toen uitgelegd aan ons, omdat hij toen zelf ook misgreep bij de vorige release van Blonde.

Wat zijn jullie favoriete albums van 2025? Ik kom denk ik op deze:

Olivia Dean - The Art of Loving
Sef - lieve monsters
Kae Tempest - Self Titled
Lily Allen - West End Girl

3 likes

Anna von hausswolff - iconoclast
RosalĂ­a- lux

3 likes

Revival in my mind van Semler
Blood on the silver screen van Sasami
No hard feelings van the beaches
The life of a showgirl van Taylor Swift
Gedoe van Pommelien Thijs

1 like

Ethel Cain - Willoughby Tucker, I’ll Always Love You
Doja Cat - Vie
Rosalia - Lux
The Weeknd - Hurry Up Tomorrow
Rebecca Black - Salvation
Lorde - Virgin

2 likes

Lily Allen - West End Girl
Sef - Lieve Monsters
Mariah Carey - Here For It All
(Eind 2024) Kendrick Lamar - GNX
Dio - De Vluchtlaan

2 likes

De albums van dit jaar die ik het meest heb geluisterd:

Freddie Gibbs - Alfredo 2
Little Simz - Lotus
RosalĂ­a - Lux
Lily Allen - West end girl

Die van Mariah Carey kwam ik dus serieus pas vorige week achter @ZusjevanJoost dus die wil ik nog een keer rustig luisteren haha. Echt raar want luister vet vaak naar haar maar gewoon compleet langs me heen gegaan.

3 likes

Here for it all - My queen MC
Lux - Rosalia
Caos - Miguel
Olivia Dean haar album kwam ook dit jaar uit

2 likes

I am the drama van Cardi B moet hier ook bij.

2 likes

@issa Ken je NTS radio al? Misschien ben ik heel late to the parade, maar ik ben er echt super enthousiast over! Kan je online allerlei radiostations/mixes luisteren van bepaalde genres. heel erg leuk om nieuwe muziek te ontdekken, zo’n ‘oud’ radiogevoel op de achtergrond (zonder de reclame en te lange lulverhalen van radiomannen) en boeiender dan spotify.

5 likes

Wat zijn jullie favoriete radioprogramma’s? Ik vind zelf Vera on track, 3voor12 radio en slow Jamz.

ik volg ntr op insta en heb volgens mij tientallen screenshots/saves van playlists die ik wil luisteren dus thanks, goed voornemen voor dit jaar meteen. heb jij nog aanraders?

1 like

Ik vind bruno mars zijn nieuwe liedje zo leuk weer! Love it dat hij eindelijk weer met een album komt.

Ik luister niet zo vaak muziek meer, maar vroeger was ik zooo’n fan van hem. Had zelfs een hyves fangroep met honderden leden :laughing:

Ik klik nu veel random dingen aan, maar tot nu toe vind ik club Coco w/coco Maria leuk. Haar stukjes tussendoor vind ik ook heel gemoedelijk, echt ‘radio achtig’

1 like

sor zijn nieuwe album is geweldig, sowieso weer even helemaal sor fan.

Zijn er mensen die hun (favo/ of waar je heel trots op bent) playlists willen delen? Heb zin in nieuwe lijstjes en inspiratie

@Marquez ik vind Fip radio top. Frans en beetje lekkere thuis vibes, geloof dat ze zelf meerdere kanalen hebben. De tussenstukjes zijn hele zwoele Franse stemmen, waardoor dat niet stoort