Muziek topic

Voor andere the weeknd liefhebbers hier, wat is jullie favoriete liedje? Ik kan Loft Music en Wicked Games echt 1000 x op repeat luisteren.

1 like

High for this, the morning en xo/the host

The morning, gone, the party after the party, het laatste deel van kiss land, pretty, tell your friends

2 likes

Ja kissland vind ik ook :heart_eyes:

& or nah ook haha whoeps en often ook

1 like

Wicked games inderdaad! En the morning, high for this. House of balloons blijft chef’s kiss! En crew love ga ik ook altijd goed op

baal heel erg dat ik geen tickets heb weten te scoren, maar heb nog een half jaar de tijd

Paramore heeft een nieuwe single uitgebracht, vind deze wel lekker. This is why moest ik even aan wennen maar dit nieuwe nummer is on repeat.

10 feb nieuwe album!

1 like

Morgen nieuwe sale voor een extra show he!

2 likes

Pass that shit vond ik ook goed, was een kerstcadeau van hem en staat denk ik alleen op YouTube.

hmm NS seks :eyes::eyes:

1 like

Ik wil even vertellen dat ik gister uit eten was bij een Italiaan op het Leidse Plein, zo’n simpele prima Italiaan.

Ik was met m’n vriend (een vriend) aan het praten tot hij ineens afgeleid was. Ik zei wat is er? Hij: daar staat een legend!

En wie kwam er ineens de trap af lopen? KRS-one! In dat restaurant! Wij even gegoogeld en hij ging over een uurtje optreden in Paradiso. Vonden we leuk :smile:

Die vriend wilde om een foto vragen maar durfde niet. Daar baalde hij later wel van haha. Hij kwam heel chill over.

4 likes

Weet iemand in welke clip er rode rozen op straat vallen? Uit de jaren '90 of '00. Witte mannelijke zanger van een jaar of 35-40. Hij loopt over straat. Meer weet ik niet :woman_shrugging:

Dit topic is niet zo actief als de film en boek varianten maar ik dacht, toch leuk om hier beknopte (of uitgebreide, wat je zelf wil) eindjaar lijstjes te delen. Niet gebaseerd op spotify wrapped maar gewoon je eigen mening.

Beste album: Ethel Cain - Preacher’s Daughter
Beste nummer: Bjork - Atopos

2 likes

Bitter sweet symphony van The Verve?

1 like

Nee, die is het niet… Volgens mij had de zanger licht haar in de clip. En ik zou zweren dat er rode rozen uit de lucht vielen, of ik moet gek zijn. Kan er niks over vinden online.

Fueled by ramen is er maar druk mee.
Afgelopen zomer nieuwe album van Panic.
Nu Paramore, Fall out boy en All time low nieuwe muziek.

(Op de een of andere manier moet ik aan One Republic hun stijl denken)

Fall out boy klinkt nog steeds als fall out boy maar dan met meer HD clips.

Paramore hun nieuwere sound is wel even wennen. This is Why en The News vond ik wel echte bops. deze moet ik nog even wennen. Hun album komt ak maand als het goed is uit.

Hopelijk is dit een teken dat TOP binnenkort dan met een nieuw album komt. Hun laatste ‘dema’ album

3 likes

Linkin Park heeft een nieuw (oud! met Chester) nummer uitgebracht

Met AI videoclip :grimacing: vind hem niet zo geslaagd maar nummer is tof

Me rn:
image

3 likes

Het is wel echt de LP sound :smile:

Throwback naar toen ik Chester tegen kwam op het Museumplein :heart_eyes: Ik heb zó gehuild. Want die-hard fan en super verliefd op Chester :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Ik moet zeggen dat het nieuwe album best chill is, als je deze twee/drie nummers door bent dan valt de rest best mee. Het geeft een goed voor proefje in ieder geval.

2 likes

john coffey is terug!!!

4 likes

Oh my god ik ga sowieso naar die show in tilburg

1 like