Is er geen Jacob Banks radio op spotify? Dan krijg je soortgelijke nummers dacht ik
Ja zulke dingen heb ik inderdaad geprobeerd maar niet écht goed resultaat. @Kali tesky brothers ken ik niet, dat ga ik proberen!
Jordan mackampa
Leon bridges
Jon batiste
Misschien iets te soulful voor je smaak?
Jungle - Talk About It
Jungle - All Of The Time
The Teskey Brothers - So Caught Up
Je kunt nummer radio proberen op Spotify!
Vind Do I wanna know van Arctic Monkeys hier op lijken (maar wel echt alleen dat nummer van Arctic Monkeys)
Iets trager ritme maar ik vind Glitter & Gold van Barns Courtney er wel wat van weg hebben
Ik kom er nu pas achter dat dit het origineel is en deze juist niet is gebaseerd op die van Lost Frequencies
Vind 'm zo chill voor de countryliefhebbers onder ons
Ik heb zoveel zin in het nieuwe Twenty One Pilots album (27 mei), ik kan ook niet stoppen met luisteren naar het nieuwe nummer
Hopelijk snel een tour en het einde van Dema komt er dus ook aan!
Ik vroeg me nog af; heb je nog een vergelijkbaar nummer kunnen vinden?
Ik heb alle nummers die hier genoemd zijn in een afspeellijst gezet en die luister ik nu vaak! Maar geen enkel nummer is in mijn optiek écht net zo dansbaar haha
god Lizzy McAlpine’s nieuwe album just killed me.
Kan echt niet wachten hierop
Wow ik heb nog nooit zo’n verwacht album gezien in Spotify, is dat nieuw?
Weet ik eigenlijk niet? Ik denk het. Volgens mij heb ik wel al eens eerder gepresaved. Die countdown viel mij eigenlijk ook pas voor het eerst op bij de komst van het nieuwe album van Justin Timberlake.
Die functie is er nu een jaar ongeveer volgens mij
Wat vinden jullie van Taylors nieuwe album. Ze heeft gewoon twee albums uitgebracht in 1 keer, waar haalt ze de tijd vandaan!!
Ik merk dat ik er echt in moet groeien, vond folklore en Midnights direct erg goed
Ik heb alleen het 1e album geluisterd en die vond ik wel een beetje underwhelming. Maar denk dat ik er nog in moet groeien want het is zeker geen slecht album. De andere helft van de double release nog niet kunnen luisteren! Heel benieuwd naar wel.
Ik vond het ook best underwhelming. Het is bijna alleen maar rustig muziek en niets springt er echt uit vind ik. Folklore was ook heel rustig muziek maar daar vond ik bijna elk nummer wel heel origineel. Weet nog dat ik het een heel weekend heb beluisterd met regen op de achtergrond. En nu begint ze weer over Kim en dan denk ik laat het toch gaan. Je verhaal is nu bekend en Kim zal nooit worden gecanceld. En ook het liedje but daddy, I love him over Matty. Ze had een paar weken met hem ofzo en dan gelijk zo in een slachtofferrol dat iedereen een mening erover had. Ja tuurlijk had iedereen een mening, die man heeft racistische uitspraken gedaan en jij bent wereldberoemd.