Dat is echt iets waar ik nooit over heb durven dromen maar nu is er gewoon een kans omg, zou amazing zijn.
@Zemraluani
https://x.com/s0urpatchkiid/status/1751953335006175577?s=46&t=zunl0f6Ten37Nu2BJ6FdWQ
Zij is zo spot on!
Ik ben echt fan van Oscar and the Wolf maar het nieuwe nummer is toch om te janken zo generic
Ik hoorde het net ook ja, echt verschrikkelijk
Rare vraag. Maar ik ben helemaal in de ban van dit nummer. Muzikaal (het tempo, de beat, de gitaarriff, de blazers!!!) zijn stem, de clip ook overigens. Ik vind dat je er verschrikkelijk goed op kan dansen.
Genoeg reclame gemaakt (no spon). De vraag is; wie heeft er (een lijstje van?) vergelijkbare nummers zodat ik dit nummer niet nóg een keer 3 uur op repeat zet?
Is er geen Jacob Banks radio op spotify? Dan krijg je soortgelijke nummers dacht ik
Ja zulke dingen heb ik inderdaad geprobeerd maar niet écht goed resultaat. @Kali tesky brothers ken ik niet, dat ga ik proberen!
Jordan mackampa
Leon bridges
Jon batiste
Misschien iets te soulful voor je smaak?
Jungle - Talk About It
Jungle - All Of The Time
The Teskey Brothers - So Caught Up
Je kunt nummer radio proberen op Spotify!
Vind Do I wanna know van Arctic Monkeys hier op lijken (maar wel echt alleen dat nummer van Arctic Monkeys)
Iets trager ritme maar ik vind Glitter & Gold van Barns Courtney er wel wat van weg hebben
Ik kom er nu pas achter dat dit het origineel is en deze juist niet is gebaseerd op die van Lost Frequencies
Vind 'm zo chill voor de countryliefhebbers onder ons
Ik heb zoveel zin in het nieuwe Twenty One Pilots album (27 mei), ik kan ook niet stoppen met luisteren naar het nieuwe nummer
Hopelijk snel een tour en het einde van Dema komt er dus ook aan!
Ik vroeg me nog af; heb je nog een vergelijkbaar nummer kunnen vinden?
Ik heb alle nummers die hier genoemd zijn in een afspeellijst gezet en die luister ik nu vaak! Maar geen enkel nummer is in mijn optiek écht net zo dansbaar haha