Nachttopic

Nee kon niet slapen. Balen zeg, moet je vanavond weer?

Ja heb er 4. En iedereen leuke dingen doen maar ik ben kapot. Heb last van fomo haha

1 like

Weer plafonddienst vannacht

Me too

En die wekker gaat alweer om 6.15

Die van mij gelukkig niet

Ik ben ook aan het werk momenteel.
Mag slapen. En betaald worden

1 like

Alleen dat slapen is dus een dingethe

1 like

Ik moet wakker blijven maar dat gaat nog niet zo, ruilen?

Met alle liefde! Ook aan het werk dok?

@Flopsyunicorn @anon98052296 @Goldenmilk slaap lekker!

@Merel succes met wakker blijven! Ik heb mn laatste vannacht

1 like

Ja, 1e nachtje, maar helaas weinig aanbod van patiënten, dan duurt het allemaal zo lang :sleeping:

Nog iemand wakker / werken / wat dan ook?

Het voelt als cheaten omdat ik nu in andere tijdzone zit, maar ben nog wakker!

Leuk! Op vakantie of woon je daar?

Vakantie! Laatste week is helaas al wel aangebroken, maar naar huis gaan is ook wel weer lekker.

Is er speciale reden dat jij nog wakker bent of gewoon niet kunnen slapen?

Lekker, al kan ik me ook voorstellen dat je ook wel weer naar huis wil. Ik kan helaas niet slapen.

Ik mis vooral mijn eigen douche, want onder die kleine straaltjes hier krijg ik de shampoo en conditioner amper uit mijn haar gespoeld :angry:

Ah balen…Bij mij helpt het altijd als ik even totaal iets anders ga doen: even rondje door huis lopen, paar pagina’s van een boek lezen. Maar over het algemeen slaap ik heel goed, dus kan me wat dat betreft redelijk slecht in een ander verplaatsen.

Waar ben je ergens of wil je dat liever niet kwijt hier? En goed douchen is ook belangrijk (niet sarcastisch). Zo’n klein straaltje is niks.

Denk dat het straks wel weer zal lukken, heb inderdaad ook al even wat rondgelopen en gelezen.

Ik zit in Amerika! Op dit moment in San Francisco, maar ben vanuit Los Angeles komen rijden. Plannen ook wat moeten wijzigen ivm het sluiten van Yosemite. Ik had me van te voren heel veel van voorgesteld, maar vind eigenlijk alleen de natuur heel mooi. Steden vallen me echt een beetje tegen helaas, alles zo onverzorgd en slordig. Snap ook wel dat ze met die branden zuinig met het water willen doen, maar met mijn hoeveelheid haar niet te doen joh :’)

Komt goed, voor als je nu zo een keer in slaap valt alvast welterusten!

1 like