Nachttopic

Kunnen jullie nou altijd meteen naar bed? Ik moet altijd eerst even eten, zitten, douchen en dan is het ineens al 10:00 voordat ik eindelijk lig :grimacing:

Ik kwam woensdag uit de nacht en heb morgen alweer dagdienst. Kan dus nu niet slapen

En had maar twee nachten maar toch ritme verkloot. Heb ook op de gekste tijden trek en mn stoelgang is ook helemaal ontregeld altijd


1 like

Oh ellende zeg! :sweat: Hoop dat je alsnog een beetje hebt kunnen slapen!
Probleem met stoelgang heb ik ook altijd tijdens de nachtdiensten :grimacing::grimacing:

Wat een nacht vannacht, iedereen benauwd, iedereen viel uit bed, alle nieuwe patiĂ«nten begonnen hun verhaal met ‘ja dus het speelt eigenlijk al een paar weken
’, er kwam een vrouw doordrenkt in bloed binnen alsof ze uit een horrorfilm kwam, een uur met een delirante kerel gepraat die elke minuut dacht dat het een andere dag was, maar toen ik zei ‘het is nu nacht, u mag nu niet naar huis’ ineens kraakhelder kon klokkijken en me om de oren sloeg met ‘het is 10 voor 7 dokter, dat is geen nacht’ :sweat::ok_hand:t2:
Nu lekker slapen, nog 2 te gaan!

3 likes

Nacht 4/4! Who’s with me?! :grin:

4/5 hier!

Druk bij jou??

Nee, prima te doen! Werk in de psychiatrie op de crisis afdeling maar het is rustig gelukkig.
Nog 1.5 uur!
Bij jou ook alles rustig?

Nee, als ik te snel na mijn werk ga slapen, droom ik over m’n werk en dan heb ik niet het gevoel dat ik uitgerust ben, als ik wakker word. Ik probeer wel ten laatste tegen 7-8u te slapen (ik moet tot 5-6u).

5/6 hier! Loopt lekker door, niet zo gek als gister gelukkig :stuck_out_tongue:

Iemand nog in de nacht? Ik heb er drie

Iemand hier ook gezegend met nachtdienst vannacht?

zijn er nog meer die ook mogen werken vannacht?

Nee, maar wel hartstikke slapeloos! Helaas. :frowning:

dat is vervelend

4de nacht, gelukkig de laatste. Ging heel de nacht wel goed, tot nu. Heb op dit moment een zware inkakker.

de laatste loodjes. Slaapse straks en geniet van je vrije dagen!

1 like

1e nacht vd 4 zit erop! :smiley:

1 like

Iemand deze week nog nachtdienst? :smiley:

Nee, maar wel klaarwakker. Hoeveel nachten moet je ?