Nachttopic

Heb er nu 2 van de 6 gehad! :slight_smile: Jij nog een beetje kunnen slapen?

Gelukkig wel, heb nog een uurtje gelezen. 6 nachten best heftig. Heb je een rustige nacht gehad ?Moet je vaker zoveel nachten?

Twee weken geleden nog nachtdienst gehad en nu weer zes op rij, da’s echt veel! Of draai je überhaupt alleen nachten?

Heel veel succes in ieder geval!

Gelukkig maar! :slight_smile:
Ik heb tot nu toe wel bezige nachten gehad, maar niet vervelend druk of zo :smiley: Ik moet zeggen dat ik nog niet eerder een reeks van 6 nachten heb gedraaid, meestal 4.

@Sax
Ik ga gemiddeld om de week wel de nachtdienst in, maar 6 achter elkaar heb ik nog niet eerder gehad. Maar tot nu toe gaat het goed! :smiley:

2 likes

Ook al weer even wakker (sinds 4:00), ik heb de bereikbare dienst en werd opgeroepen (werk in de thuiszorg).

Nu vast te lang wakker geweest om weer te kunnen slapen, maar ik doe een poging. :sweat_smile:

Zit er nog iemand in de nacht?

1 like

Nee, geen nachten meer maar gewoon random wakker. Tot hoe laat moet je?

Tot 8.30u! We hebben echt heeeeeeeeelemaal niks te doen :sleeping::sleeping:

Poehhh dan is 08:30 echt heftig.
Is je lokker niet ontploft en aan een opruim beurt toe?

Zooo, nacht 1 van mijn 2 nachten per maand weer. Voorslapen lukte niet zo goed, dus ik ben nu al moe :tired_face:

ik heb mn tweede nacht van de drie. Werkse

1 like

Ik heb ook nacht! 2/2 gelukkig. Tis volle maan zeiden ze toch? Merk er vrij weinig van :face_with_hand_over_mouth::face_with_hand_over_mouth::face_with_hand_over_mouth: voor nu​:blush:!

we zijn al op de helft. t is hier ook rustig

Nog drie uurtjes en dan lig ik alweer in bed!

dat is wel lekker vroeg dan. Ik mag nu nog 3.5 uur.

Ik ben om 22.00 begonnen, dus 8 uurtjes in totaal. :relaxed:

kijk dat is t verschil😊 ik pas om 23.00uur

1 like

Jihaaa, de laatste nachtdienst weer. Ik mag ook niet zeuren ook he, met mijn twee per maand. Maar ik kan me zo neerslachtig voelen in de dagen erna. Hebben jullie tips om daar een beetje uit te komen?

ik zet mn wekker de volgende dag niet te laat. En ben er dan eigenlijk meteen wel weer

1 like

Ik slaap trouwens ook nooit voor mn eerste dienst maar blijf dan wakker zodat ik overdag na mijn eerste nachtdienst goed kan slapen

1 like