Nachttopic

2e nachtdienst en hoewel ik fit was kan ik nu echt rechtop in slaap vallen. Ik slaap gewoon te slecht. Vandaag werd ik om 12.30 wakker, dat is toch wel al langer als normaal.
Dan slaap ik nog een uur in de avond maar toch.
Ik kom vandaag niet voor 15.00 uur mijn bed uit haha. Nog 1 nacht hierna.

Nog meer mensen wakker/nachtdienst?

Aah dat is balen! Ben je wel al opgestaan dan of blijf je nog even liggen dan ?
Ik ga bijna aftellen haha

Ik ben ook al wakker, baby was al eerst om 3.30 wakker, later nog even slaap kunnen pakken van 4.40 tot 5.10 en dat was het. Mā€™n vriend is het weekend weg, normaal verdelen we het. Ik heb het forum inmiddels bijna uitgelezen haha. Oh man wat zou ik graag slapen.

Nog meer mensen die nu nachtdienst hebben

Ben net thuis na een avonddienst, maar nog te wakker om meteen mā€™n bed in te duiken

dat herken ik. hopenlijk kan je toch goed slapen.

Jep. Veel bellen hier

lekker. dan gaat de tijd snel. t is hier heel rustig. maar zo lekker naar huis

Pfff wat een kutnacht op werk. Bah. Blij dat ik over 2 uur naar bed mag

Even een oud topic omhoog halen. Is er nog iemand wakker?

Lig op bed en heb geprobeerd te slapen, maar lukt niet. Ben morgen dus lekker fit. Wil eigenlijk ook het huis opruimen, maar straks word vriend wakker. Voorheen zou ik nu eindeloos insta scrollen i.p.v. dit forum spammen (zo voelt het als er bij meerdere topics staat dat ik als laatst reageerde.). Maar heb insta eraf gegooid omdat ik overdag ook eindeloos zat te scrollen. Dus weinig productief en veel schermtijd. Toch jammer nu. Ben te lui om mijn wachtwoord te zoeken of wijzigen. Dus erop zetten heeft geen zin.

Ik ben ook nog wakker. Heb vakantie en het lukt me dan nooit om mijn normale ritme te houden :persevere:

Hoe komt het dat je dan je ritme niet kan houden? Wat doe jij om 3 uur snachts?

Haha meestal begint het omdat ik films blijf kijken tot laat en dan slaap ik de dag erna heel lang uit. En dan kan ik die avond daarop weer niet slapen omdat ik zo lang heb uitgeslapen en dan slaap ik weer langer uit.
Wat ik nu doe om 3 uur s nachs: me blijven omdraaien in bed omdat ik heel graag wil slapen. :joy:

1 like

Ik hoop dat je nog wat kan slapen. Wel herkenbaar, dat ritme omdraaien.

1 like

zijn er nog meer die nachtdienst hebben nu?

Jaaa. Vrij rustig hier, vorige nachten waren heel druk. Blij mee

hier is t ook heel rustig. t is mn eerste nacht vd drie

Beter! Ik heb er maar 2!
Wat voor werk doe je?

in de ouderenzorg. En jij?

Ik in het ziekenhuis! Nog 2 uurtjesā€¦