Ik had dat setje bij PG besteld en na 1x gebruiken retour gestuurd. Lak ging er na 1 dag al af.
Ooh da’s minder.
Zoek een tussenweg tussen er direct afvallen en dat ze er lijken op te zitten met superlijm haha
Bestellen jullie Kiki London via de Nederlandse of de Britse site? En heeft iemand een idee of daar nog goede Black Friday deals gaan komen?
Ik bestel via de Nederlandse. Vind het alleen echt een onhandige site en niet echt overzichtelijk. Ik hoop dat ze nog wel iets van korting gaan doen, vast wel. Zag ook op Instagram dat ze waarschijnlijk een nieuwe collectie ofzo gaan uitbrengen snel?
Heb afgelopen weekend besteld met 15% korting, wilde op de nl site bestellen maar daar hadden ze een paar kleuren niet op voorraad. Dus via de Engelse site besteld. Uiteindelijk waren wat kleuren goedkoper net zoals de autumn set. Dus was €10 goedkoper uit geloof ik. Ondanks de verzendkosten.
Dankzij dit topic gebruik ik tegenwoordig een laagje builder gel van Kiki London onder mijn gellak en ik vind het er zo veel mooier uitzien! Nagels lijken veel egaler en lakken gaat makkelijker. Kleurtje is er een van Venalisa.
Ohh shit ben ik net te laat dan hahaha. Nou ik hoop dat er nog wat komt dan qua korting!
Ik vind de matte topcoat eigenlijk toch niet zo mooi, maar zonde om eraf te halen. Volgende x beter.
Mooie ring heb je om je middelvinger!
Thanks!!
Je kan altijd een glossy topcoat eroverheen doen
Ook met gel nagellak?
Oh leuk, zo feestelijk!
Yep
Ik heb steeds random doffe plekken op mn nagels als ik gellak gebruik. Ik heb de rubber top rn basecoat van kiki. Hebben jullie dit ook wel eens?
Yes, en meestal op de middelvinger van m’n rechterhand. Echt raar… ik ruw het dan een beetje op, nieuw dun laagje erover en terug onder de lamp.