Nagellak #2

Nieuwe ronde!
Wat is jullie holy trail qua handcrème?
Ik moet heel veel handen wassen tijdens mijn werk waardoor mijn handen kapot gaan.

1 like

Body Shop Hemp Handcreme. Ik heb een hele slechte huid en deze creme doet echt wonderen!

Tijdje geleden alweer maar vond het zo goed gelukt (laten doen uiteraard):

Ps: vinden jullie het nu ook “zonde” om je nagels te laten doen ivm thuisblijven? Gun deze dame echt wel al haar werk maar merk dat ik het veeeel minder doe deze maanden

21 likes

Ik heb daar ook over nagedacht (niemand ziet m’n dure nagels), maar uiteindelijk ben ik elke dag weer blij met hoe mooi ze er uit zien, en dat vind ik het wel waard. Ik ga zelf zonder gellak ook vreselijk nagelbijten en dan voel ik me zo ellendig dat ik dus graag naar mijn styliste blijf gaan.
Ik ben verder al heel lang vaste klant bij haar, ze heeft de salon in haar eentje, en zolang ik het prima kan missen voel ik ook wel een soort verantwoordelijkheid om haar te blijven supporten in deze onzekere tijden.

5 likes

Ik heb al veel verschillende gekocht maar deze vind ik heel fijn voor overdag
Screenshot_20201020-125346
's nachts gebruik ik handcreme met urea van DM met daarover katoenen handschoenen. Kan het goed intrekken en plak je niet aan de dekens vast😁

Ja groot gelijk!
Goed van je.

Ik heb sterke nagels die ik iedere zondagmiddag braafjes verzorg. Deed het voor de nailart, leuk voor werk - maar ga binnenkort zeker weer.
Is toch een feestje als je je eigen nagels zo mooi ziet!

1 like


Mijn nagels op het moment, gellak van Venalisa nr 931

42 likes

Ik heb mijn nagels laatst gekortwiekt, omdat ik m’n lange nagels zat was en vind nu geen enkele kleur meer mooi staan. Voelt echt als kleine stompjes nu en daarom heb ik ook geen zin om te lakken. Hebben jullie tips voor mooie kleuren bij korte nagels?

Ik vind gewoon alles mooi op korte nagels

8 likes

Hmm ik heb ze vorige week neonroze gelakt, maar vond het echt niet mooi. Kwam misschien ook door de matte afwerking en omdat ik nog moet wennen haha.

Misschien een nude kleurtje proberen? Of juist een flinke glitter, vind ik altijd mooier op korte nagels.

2 likes

Nude vind ik altijd wel mooi bij korte nagels! Ik kies zelf dan ook liever niet zo fel.

1 like

Ik heb iets heel ergs gedaan. Ik heb m’n lak eraf gekrabt en m’n nagels zo kort mogelijk gemaakt. Het is echt heel erg.

Lelijkste post die mogelijk is in een nageltopic

1 like

Netjes!!!

1 like

Als je ze nu lakt lijkt het alsof er nooit iets is gebeurd :tipping_hand_woman:t2:

2 likes

Ik ga ze denk ik even een week met rust laten en dan gewoon weer verlengen met gel en mooi maken :grin:

@Luzarl prachtig die zwarte nagels!! Doe je een foto als het erop zit :orange_heart:

@Ouioui hoe verwijder je de builder? Is dat ook gewoon soaken? En de builder kan als base?

9 likes

7 likes