Nagellak #2

Lekker kerst-ish :sparkles: groen met glitter.

10 likes

Simpel bordeaux. Maar het was zo lang geleden dat ik m’n nagels lakte, feeling :sparkles:brand new :sparkles:

20 likes

Leuk voor de Kerst! En past bij je kookpot :smiley:
Goede kwaliteit, dit merk?

Voor het eerst sinds maanden weer eens energie gevonden om m’n nagels te doen. Voel me gelijk weer een ander mens. Wel heel basic want ze zijn nog niet allemaal weer mooi op lengte etc

22 likes

21 likes

Biab Lady. Dekt niet zo mooi. Waren vijf laagjes nodig voor dit resultaat.

12 likes

Mesauda Passion Rose en HEMA Shooting Star! Kleur zit ergens tussen de foto zonder en met flits in. :blush:

16 likes

Elite 99 lakje

12 likes

Mn favoriet: Opi - Bubble Bath

33 likes

Gebruiken jullie een gel topcoat met uv filter? Welke is goed?

De hartjes zijn nog niet zo goed gelukt maar dit was wel m’n eerste poging tot nail art.

12 likes

Is ook een van m’n favorieten!
Bij mij lijkt ‘ie wel minder dekkend, hoeveel laagjes doe je? :blush:

Ja prachtig kleurtje he? Foto doet 'm niet echt eer aan. Dit zijn 3 laagjes en topcoat

2 likes

:christmas_tree: :sparkles:

67 likes

Ik kreeg laatst een advertentie te zien op instagram van een bedrijf en dat vond ik er best interessant uitzien, maar nu ben ik die dus weer kwijt.

Het was een webshop met een soort stickernagels die volgens hen ongeveer twee weken zouden moeten blijven zitten. Je plakt ze op en moet ze dan nog op maat vijlen. Weet iemand waar ik het over heb?

Edit: het ging dus niet per se om printjes en tekeningen enzo. Gewoon nagels in een effen kleur.

Leukkkk

1 like

Zou je biab al met al aanraden? Of voegt het niks toe eigenlijk

1 like

Heeft iemand hier nog tips voor een goed merk gellak voor holografische en glitter lakjes?

En een goede rubber base?

Ja dat zeker wel! Het geeft een goede versteviging en blijft lang zitten. En ik hou wel van deze kleurtjes. Maar ik gebruikte hiervoor ook een builder onder mijn gellak.

ik kan alleen niet echt zeggen dat mijn nagels er van op vooruit gaan ofzo. Omdat wel eens word gezegd dat het voedend is

1 like

Mooi! Zat al te denken is het niet te vroeg om al helemaal kerst te gaan maar dit overtuigd me wel haha :grin:

1 like