Nagellak #2

Ik ben heel blij met de kleur! Ik voel me een beetje nostalgisch omdat ik zo’n 10 jaar geleden ook zo’n kleur had van de H&M haha. En ik moest eerst een beetje wennen omdat ik normaal altijd lila, lila of lila kies. Maar het is lekker fel en vrolijk.

Ben stiekem ook wel trots op hoe netjes het is geworden met m’n ‘verkeerde’ hand.

Samenvatting

21 likes


Weer bloemetjes :cherry_blossom:

28 likes

Woaw de kleur staat je super mooi en heel netjes gelakt!! Je hebt ook een mooi nagelbed. En ik moest er zelf ook aan wennen inderdaad. Maar heb nu een nude kleurtje op en mis nu juist toch weer een leuk kleurtje haha

Awh dankjewel :smiling_face_with_three_hearts: Haha snap ik wel! Ga je hierna weer voor iets fels?

1 like

Normaal ga ik voor de zachtroze of nude kleurtjes, maar had zin in wat anders.

41 likes

Ik denk het wel! Zit nu te denken aan fel rood, maar even kijken waar ik zin in heb de dag dat in ze ga doen hehe

1 like

Barbieroze? :smirk: Lief lakje!

4 likes

Vraagje, kan je ook gewoon basecoat gellak doen en dan meteen topcoat?

Afhalen is momenteel echt een te grote taak en dacht als t niet zo zichtbaar is kan ik er ff langer mee door.

Ja kan zeker. Ik doe dan zelf voor de zekerheid wel 2 laagjes topcoat voor extra stevigheid maar misschien is dat niets eens nodig

2 likes

Je kunt voor stevigheid beter twee laagjes basecoat dan twee laagjes topcoat gebruiken! Maar kan prima idd, ook als je maar één laagje elk gebruikt.

3 likes
  • verkocht -

Alles van Pink Gellac 🩷

33 likes

Ik heb al 2 kleuren uit de collectie en woon in BE dus de verzendkosten zijn waarschijnlijk iets hoger maar anders had ik hem graag overgenomen! De lotus lila is echt mijn favo kleur momenteel :blush:

Ja de kleuren zijn echt prachtig!
Heb er gelukkig iemand op het forum blij mee kunnen maken.

1 like

Waarom maar 1 kleurtje?

15 likes

Ik houd van de Barbietrend

31 likes

Ik heb vaak dat m’n nagel een beetje los laat bij de tip. Een soort schilfertje, waar lucht onder zit. Wat los zit trek ik er dan af. Hoe bereiden jullie je nagel dan voor op gel? Die plekjes echt helemaal wegvijlen / knippen? Want ik neem aan dat de kans op lifting groter wordt als ik het laat zitten…

Foto als voorbeeld (let niet op de lelijke nagelriemen).

1 like

Vergeet ff m’n crusty ass nagelriemen, maar hierbij m’n eerste poging tot nailart met stickers van mijn favoriete anime Jujutsu Kaisen :heart_eyes:


Helaas doen de foto’s geen recht aan het chrome poeder op mijn duimen en ringvingers.

[Edit]Ff een betere foto geüpload :sweat_smile:

11 likes

Eerst lang:

En toen kort!


^ dit is een nieuw lakje van Neonail, vind ‘m heel mooi en fijn lakken!

19 likes

Zelf gedaan: Lila Biab van The gelbottle met een laagje parelmoer poeder en stickertjes van SheIn.

En een BH op de grond :laughing:

33 likes