Nagellak #2

Wat zonde! Heb je toevallig een foto van de zijkant van een nagel die nog in tact is? Daaraan kun je vaak wel zien of de nagel goed is opgebouwd en of het daaraan ligt. Dan kun je dat de volgende keer aangeven.

Woah jouw nagels/vingers lijken echt op die van mij! Vrij dun/lang en zelfde vorm enzo :joy:

1 like

Zijn deze duidelijk? Sommige van mijn nagels groeien wel echt krom.

Ah ja ik zou vragen of ze de apex oftewel de bolling van je nagel wat dikker willen maken. Ik vind het nu erg dun en dat is waarschijnlijk ook de reden waarom ze breken. Dus het deel waar je nagel “zwevend” wordt moet dikker.

Zo dus (is een foto van dipnails maar principe en de vorm is hetzelfde. Lengte maakt ook niks uit trouwens, gaat even puur over de vorm):

Snap je wat ik bedoel?

Ja ik snap het. Bedankt! Ik ga het bespreken met haar.

1 like

Haha pfieuw, gelukkig. Zo uitleggen is altijd lastig.

Graag gedaan!

2 likes

Hahha ik wilde dus een beetje dit en die doorzichtige nagel roze

Mijn nageljongen:

Hahaha wel blij mee

23 likes


Lakje van OPI

10 likes

Een jongen? Wat tof!

2 likes

Ik vind het idee heel tof, maar de slang laat me erg denken aan een spermacel :joy: sorryy

18 likes

Ja vind ik zelf ook maar seks is mn hobby dus boeie

@Blush ja er werken in de salon waar ik altijd heen ga meer mannen dan vrouwen

12 likes

Niet zo tevreden deze keer. Vind de vorm en lengte minder maar dat was blijkbaar nodig tegen het breken…

8 likes

Essie thigh high en fiji

25 likes


Nav iemand in het topic gekocht, maar is veel feller bij mij dan verwacht

10 likes

Ik prime niet. Licht opbuffen met een bufferblok en dan met een rubberbase beginnen… ik gebruik die van K.i.ki

Als resultaat van de post van @thee ben ik nieuwsgierig, want mijn gellak blijft ook ongeveer een week zitten.

Hoe lang blijft gellak die je zelf thuis doet bij jou zitten?

  • Minder dan 3 dagen
  • 3-5 dagen
  • 5-7 dagen
  • 7-9 dagen
  • 9-11 dagen
  • 11-13 dagen
  • Twee weken of langer

0 stemmers

Blij met deze poll, want nu twijfel ik niet meer of ik een set voor thuis wil. Ik kan namelijk gewone lak ook 7 dagen goed houden. Als het nou echt twee weken bleef zitten, net als van de salon, dan had ik het wel willen hebben denk ik.

4 likes

Jaloers! Gewone lak blijft bij mij max 2 dagen mooi, dus ik ben wel heel blij met het langere resultaat nu

1 like

Bij mij blijft het wel 3 weken zitten maar haal het er vaak al af na 2 weken ivm uitgroei. Soms heb ik geen zin en dan laat ik het wel langer zitten dan 2 weken. Maar 2 weken is het minimale.

Wel heb ik nog eens dat de lak van mijn rechter middelvinger er af gaat maar dat komt omdat dat mijn schoonmaak vinger is :joy:. Met poetsen en schoonmaken gebruik ik altijd die nagel, echt een irritante gewoonte die ik moet afleren.

1 like

Precies hetzelfde als de vorige reacties. Het zou 3 weken kunnen blijven zitten, maar na 1,5 week ben ik een kleur wel zat dus wil ik wisselen. Vandaar 9-11 dagen gestemd