Zo leuk! Die donkerdere past ook precies bij je avatar
Wow mag ik vragen waar jij ze zet?
Ik zet ze bij een meisje in Nieuwegein! Weet niet of het in de buurt is voor je, maar anders kan ik haar contactgegevens doorsturen
Hahah nope. Helaas.
Heeft een van jullie wel eens gewerkt met pigment in combinatie met gellak? Ik zag dat je met een wit pigment en een kwastje zelf babyboom nagels zou kunnen maken in combinatie met een gekleurde rubber base en dat lijkt me wel wat, maar ik ben benieuwd of jullie er toevallig zelf ervaring mee hebben.
Doet ze ook tenen dat je weet? Ik zoek iemand die heel goed tenen kan en ook nagelriemen knipt etc
Russian style
ja dat account ken ik wel, zoiets zoek ik ja maar ik zoek een salon in de buurt van utrecht. Zelf zit ik niet op insta dus kan ze niet gaan volgen en op shout out wachten haha
Oei durf ik niet te zeggen! Ze is sinds kort voor haarzelf gestart, maar je kan haar evt een DM sturen
Wat bedoel je met Russian style?
Moet je in Google typen: Russian manicure
Dan vind je heeeeel veel info erover
waar het op neer komt is dat je niet alleen aandacht besteedt aan de nagel maar dat ook de nagelriemen en velletjes helemaal netjes worden gemaakt en het is gewoon allemaal extra netjes en goed tov van gewone manicure.
Vaak ook heel natuurlijk gedaan
Voorbeeld:
Thanks voor de credits! Ze zijn mooi je nagels
Oh zou je mij haar contactgegevens willen sturen? Hoeveel vraagt zij voor een nieuwe set?
Is leuk om te leren hoor! volgens mij heb jij een nette laktechniek en mooie nagels van jezelf.
Het is een kwestie van veel oefenen en geduldig zijn. Je hoeft niet per se een elektrische frees te gebruiken, ik gebruik gewoon een speciaal schaartje, bufferblock, cuticle away (van CND) en handscrub.
Daarmee kom je ook al ver!! het is heel leuk en het resultaat de moeite waard.
Interessant! Ik vind dat ik hele lelijke nagelriemen heb die met alle creme en olie in de wereld niet beter worden maar ik heb ook het idee dat hoe meer ik eraan zit om het weg te halen, hoe meer ik de lelijkheid in stand hou snap je? En als ik Russian manicure google kom ik wel ook kritische stukken tegen maar het klinkt alsof jouw tools redelijk veilig zijn hahah. Heb je een aanrader voor een tutorial voor hoe jij het precies doet zonder elektrische apparaten?
Ik zou het niet echt aanraden om elektrisch te doen bij jezelf, want je kunt teveel weghalen en dan kan het zeer doen of lelijk worden.
Als het zo doet kan er weinig misgaan:
- smeer je nagelriemen in met iets van cuticle remover. je hebt het ook van essence (goedkoop van de kruidvat) of bijvoorbeeld van CND
- als het een paar minuten is ingetrokken duw je je nagelriemen terug
- je knipt met een velletjestang (verkopen ze bij etos) ALLEEN het losse gedeelte weg. je mag niks voelen want als je het voelt knip je in levende huid.
- na het knippen duw je opnieuw terug.
- de huid rondom je nagels is nu netter en “strakker”
- ik buff m’n nagels om eventuele ruwe oppervlakte of velletjes die erop blijven zitten weg te halen tot m’n nagel helemaal glad is
- dan lakken
Dan heb je echt mooie nagels! Het blijft ongever 7 dagen mooi, 10 dagen netjes, 14 dagen toonbaar en dan kun je het weer opnieuw doen!
Edit: misschien kan ik 1 nageltje van m’n vriend doen, als het lukt om te filmen haha
Thanks!!! Ja die cuticle remover van Essence heb ik dus dat is mooi. Video zou leuk zijn
Nou heb even twee nagels bij mezelf gedaan en geprobeerd te filmen maar dat is moeilijk want je zit of met je hand voor de camera, of met de nagel waar je mee bezig bent buiten beeld of hij stelt scherp op alles behalve de nagel haha.
Ik zal binnenkort weer een poging wagen