Eindelijk terug nagels! Heb ze wel te lang laten zetten vrees ik. Hopelijk stoot ik er geen af want voelt onwennig…
Leuke broek ook heb jij aan!!
Thanks is deze. Maar heb hem toch geretourneerd viel mij te kort. Totaal niet zoals bij model. Leek meer een 3/4 broek 
Nude / Bruin tinten. Nog even relatief rustige nagels voordat ik straks lekker los ga met pastel voor Pasen 
Ik mag morgen weer
. Heb alleen echt geen idee wat ik moet doen, m’n nagels zijn ook afgebroken dus mega kort. Ik denk aan iets lilachtigs 
oh hoe ben je hier vanaf gekomen
Niet
ik laat acryl zetten met gellak eroverheen, dan kan ik (bijna) niet bijten. Zo groeien m’n nagels dan vanzelf langer.
Is die aan je duim voor het gewricht dichtbij je hand?
Haha mooi dit wilde ik horen want dit was ook mijn plan
Haha nice, dit is echt het enige wat bij mij werkt en ben ieder keer weer helemaal in m’n nopjes met m’n mooie nagels 
Zo heb ik het ook gedaan, Het was voor mij moeilijk om een nagelsalon te vinden die het wilde doen maar het is uiteindelijk gelukt
Maar even over die nagellak. Het is de leukste mooiste liefste glitternagellak die ik ooit heb gezien. Hij schittert niet, hij fonkelt.
Caleidoscope van Wet 'n Wild. Ik sluit niet uit dat ik nog tien flesjes ga kopen voor het geval ie uit de handel gaat.
Een foto doet het geen recht maar je ziet het al aan het flesje.
Nou tbh weet ik wel ja. Ik ook. Maar mijn handfysio zei dat er voor dat stuk geen was. Terwijl ik dat wel nodig heb. Dus nu weet ik dat ik terug moet naar de fysio.