Oh heel mooi, welke kleur is dit?
Ik heb het bij de salon laten doen, maar volgens mij is het deze: https://urbannails.biedmeer.nl/Webwinkel-Product-223137740/Be-Jeweled-Gel-Polish-112.html
Ah jammer dat het gel is! Maar wel heel mooi in elk geval
Wat een leuke ring, wil je delen waar die van is?
Heeft iemand ervaring met neonail?
Ben aan het rondkijken voor een gel starterset en kwam dit merk tegen bij douglas. Niet zo duur, zeker niet met de 25% korting die ze nu hebben (€60 voor een startersset incl. 6 kleurtjes). Kan alleen nauwelijks reviews vinden
Dankjewel! Hij is alleen al ongeveer 10 jaar oud denk ik, heb 'm ooit gekocht op een markt in het dorp van m’n ouders haha
Moet het er weer afhalen, maar heb nu paars.
Hoe/waar bewaren jullie je nagellak? Ik had een soort glazen schaaltje maar daar past niet eens de helft van mn nagellakjes op…
Ik heb een ijzeren lade kastje van IKEA (helmer dacht ik)
Twee lades met lakjes en een aantal voor make up en andere dingen.
Misschien een gekleurde rubberbase?
Ik heb voor het eerst gellak bij mezelf aangebracht, Scarecrow van Madam Glam:
Lekker vies kleurtje maar ik ga er heel goed op haha.
Oh en een foto in daglicht:
Beetje een lastige kleur om op de foto te zetten, maar het is een soort van lichtroze parelmoer chroom achtig met m’n favorite emoji
Oooh heeel erg mooi!!!
In daglicht is ie heel mooi! En je ring ook
Het zijn twee verschillende ringen van mijn beide oma’s, dus echt heel waardevol voor me
Nog niet zo tevreden met de lengte van mn nagels, heb ze liever iets langer, maar wel met de kleur. Ballet charm van Kiki London met een matte topcoat.
@oversized Wauw! Super mooi!!
Heeft iemand tips hoe ik mijn nagels kan oplappen? Jaren acrylnagels gehad en wil nu eventjes zonder. Maar m’n echte nagels zijn echt om te janken haha.
Oh mooi zeg! Past echt mooi bij je huid ook. Een goede nude/naturel kleur vinden is zo lastig.
@Feline Vooral: smeren smeren smeren. Handcrème en boter of olie voor je nagelriemen. Ik denk dat dat stap één is. Zorgen dat je handen en nagelriemen in goede conditie zijn en dan komen de nagels vanzelf. En ik zou ze ook een tijdje met rust laten qua lakken.