Mooie kleur! bedoel je sheer?
Jelly? Sheer is inderdaad meer nude, jelly heb je zo ongeveer in alle kleuren van de regenboog
Gister een nieuw setje erop laten zetten
Toevallig ook lila/paarsig. En vandaag matchend met mijn schoenen.
Ik lak minder netjes als ik er rustig voor ga zitten
Die have a nike day’s Dat maakt het wel echt af
Bij Carma krijg je vandaag 10% korting en gratis verzenden met de code summersunday21. Gezien bij @michelle.ivak.nails (en getest, werkt ook).
Eigenlijk zelfde als altijd… the gel bottle biab nr 18. Twee nagels waren ingescheurd die heb ik verlengd met sjablonen.
Is echt een goede kleur voor je handen. Ik vind t zo lastig om een goede nude/roze te vinden waarbij mn handen niet dood of rood lijken.
vraagje, kun je over de topcoat van gel nagellak nog een laagje kleur doen en dan nog een keer topcoat? ik heb het in alle haast te dun gelakt dus het dekt niet mooi. of moet ik nu eerst over de topcoat weer de base doen, dan kleur en topcoat?
Als je de topcoat een beetje buft of lichtjes opruwt met een vijl wel. Anders heb je kans dat de bovenstaande laag afbladert/niet goed houdt omdat gellak een plaklaag of ruwe laag nodig heeft om te hechten. Gladde oppervlakken en gellak is geen goeie combinatie
thanks voor je tip! heb het zo gedaan en het lijkt goed te gaan!
Echt super netjes gelakt! Gebruik jij ook nog een base onder biab? Of doe je alleen biab en daar de top coat overheen?
Nee bij biab (of althans deze) hoef je geen basecoat meer te gebruiken. Dus gewoon beetje opbuffen als voorbereiding en dan daarna topcoat. Scheelt weer een stap