Nagellak #3

Ik heb geen producttips (volgens mij heb je echt alles wat je nodig kunt hebben voor nagelverzorging haha), maar ik raad je wel de video’s van The Salon Life op YouTube aan! Erg duidelijk en informatief. :blush:

Ik heb de roze lak met blauwe glinstering op mijn voeten gelaten en op mijn handen dit lila lakje met roze glinstering van Astra (My Laque 85) gedaan, voel me helemaal :woman_fairy:t2:

17 likes

Zelf gedaan met blooming gel :purple_heart:

(Edit: dit is na 1,5 week vakantie dus de nagelriemen kunnen wel wat liefde gebruiken haha)

14 likes

Ik heb voor het eerst Biab laten doen in een salon, en weet niet zo goed hoe het nu werkt qua vervolgafspraken.

Op treatwell kan je kiezen voor “Biab opvullen”. Ik dacht dat dat gewoon betekent dat ze de uitgroei invullen met dezelfde kleur, maar deze afspraak is duurder dan een nieuwe set. Toen ik het vroeg tijdens m’n afspraak zei ze iets over eerst opvijlen dan nog wat, maar ik snapte het niet helemaal :stuck_out_tongue:

De andere optie is Biab verwijderen en dan een nieuwe set, wat dus iets goedkoper is.

Weet iemand wat het verschil is, en wat je het beste kan doen?

Ik ben trouwens ook wel benieuwd voor degene die hun nagels regelmatig laten doen in een salon, hoeveel kosten hebben jullie hier ongeveer aan? En hoe vaak ga je?

2 likes

Magisch!

2 likes

50 euro een bijwerking met gel, doe ik er een french dan is het 55 en de nailart van nu en vorige keer was 60. Ik ga om de drie weken.

1 like

Ik betaal €55 voor BIAB met gellak eroverheen. Soms nailart en dat is dan €5 extra. Ik ga ongeveer elke 4 a 5 weken.

1 like

35 euro voor gellak. 50 als ik handen en voeten doe. Ga elke 3/4 weken.

1 like

Is dat dan inclusief het verwijderen van je vorige biab? Of werkt dat bij jou ook met opvullen?

Prijzen die jullie noemen zijn trouwens wel vergelijkbaar met hier! Ben nog een beetje in dubio of ik het er echt voor over heb om dit regelmatig te blijven doen, vandaar dat ik een beetje wilde vergelijken :slight_smile:

1 like

Ja de gellak wordt weggevijld en ook de biab laag wordt deels weggevijld. Daarna komt er een nieuw laagje bij op. Het is afhankelijk van de uitgroei hoeveel er bijgevijld en opgevuld moet worden. Maar bij mij salon boek je gewoon de BIAB behandeling en is er geen onderscheid tussen een eerste keer komen en de daarop volgende keren op laten vullen.

Als je het niet regelmatig wil laten doen zou ik gewoon gellak kiezen en niet voor BIAB gaan. Ik ben zelf overgestapt naar BIAB omdat mijn nagels van nature heel broos zijn en ze nu echt lang mooi blijven en de gellak ook veel langer blijft zitten. Voor mij is het het geld wel waard

Ik betaal 75 ongeveer voor een simpele set en moet eigenlijk wel maandelijks gaan maar dat lukt niet altijd

1 like

Mijn reden om Biab te proberen is precies hetzelfde! Ik heb hele zwakke nagels en zelfs gel blijft soms nog geen 2 weken mooi omdat m’n nagels gewoon met gel en al afbrokkelen. Ik kreeg toen het advies om over te gaan op Biab en moet zeggen dat dit een stuk beter gaat. Heerlijk om weken achter elkaar mooie verzorgde nagels te hebben :smiling_face_with_three_hearts:

Ik vraag me ook nog af of ik dit niet een tijdje kan doen tot m’n nagels zijn aangesterkt, en daarna overstappen op gel.

Volgens mij worden je nagels niet sterker van biab. Het verstevigt je nagels zolang het erop zit, maar als je het eraf haalt is je nagel gewoon weer zoals het was.

3 likes

Jammer :frowning: Misschien dan toch maar de commitment aangaan en regelmatig biab laten bijhouden, want ik ben er wel heel blij mee!

13 likes

Kon het niet laten en had ook een setje met base en topcoat etc. gekocht met 1 basiskleur. Heel blij mee. Ben benieuwd hoe lang het blijft zitten.

21 likes

Heel mooi!

1 like

Was in een pearly mood vandaag

29 likes

Thanks, ben er ook heel blij mee.

Zit nu op dag 4 en je ziet nu wel chips aan de topjes, maar omdat de kleur zo licht is zie je dit alleen als je er heel goed naar kijkt.

2 likes

Heeft iemand hier van OPI cajun shrimp, you’ve been red of rust & relaxation?
Ik ben benieuwd of deze rode kleuren fel zijn en meer een hang hebben naar oranje ipv naar roze. (De swatches online verschillen zó.)

Sand Viper van Mooncat op mijn mini nagels. :slight_smile:

6 likes