Nagellak #3

Offtopic maar heb je een nieuwe auto??

Je nagels zijn btw ook prachtig!

3 likes

Neen, is de auto van mijn man. Dank je wel :blush:

3 likes

21 likes

Fantastisch :nail_care:

1 like

Heeft iemand wel eens van dat dipping powder gebruikt?
Is dat wat?

37 likes

Gellak op mijn eigen nagels

26 likes

Had een setje plak nagels op een markt gekocht.

13 likes

Jij was nagelbijter toch? Wat knap dat dit je eigen nagel is, mooie lengte ook!

3 likes

Ja heeft wel heeel lang geduurd hoor en is nog steeds lastig. Maar ik mag van mezelf (als er geen lak op zit) aan 1 nagel bijten en verder probeer ik gewoon altijd iets op te hebben

8 likes

27 likes

21 likes

Weet iemand een dupe voor deze? Mijn lievelings van other stories maar hij bestaat niet meer. Alles wat ik tegen kom is of te geel of te groen.

2 likes

Neonail heeft zo’n neon groen

@kaworu ja en hij is ook te doorzichtig haha
@Sia ik zoek geen gel maar een normale nagellak

Chrome nagels, blij mee!

8 likes

Ik vind lange nagels ook prachtig, maar kan op een geven moment niet meer tegen het gevoel. Herken ook wel het ‘drukkende’ gevoel. Ik ga altijd knippen als ze net mooi worden :cry:

2 likes

Ik wil eigenlijk binnenkort wat weer ‘gewone’ nagellak inslaan. Welke top en basecoat zijn fijn, iets wat je gewoon in de winkel (Kruidvat/ Etos bijv) kan kopen? En zijn kleurtjes van Essence of Catrice ook beetje longlasting of kan ik beter naar Sally Hansen etc kijken? Stond gisteren nog met de cuticle remover van Essence in mijn handen maar geen idee of die wat doet haha, die van Sally Hansen moet ik nl online bestellen en daar heb ik even geen zin in.

Twijfel ook nog een beetje over een nagelverharder want merk toch dat ze beetje slapjes worden bij een bepaalde lengte.

Ik gebruik enkel lakjes (de kleuren) van Essie. Die blijven bij mij zeker 7 dagen zitten zonder te chippen.

Laatst had ik een lakje van Kiko gebruikt en had echt binnen 2 dagen chips. Met Essence en Catrice lakjes heb ik dat helaas ook.

Als base coat gebruik ik catrice bond repair base coat (Link). Als top coat catrice quick dry top coat. (Link)

Dan dus kleurtje (2 laagjes) van Essie en dan heb ik een week nette nagels.

Als nagelverharder kan ik Trind aanraden. Na 26jr nagelbijten heb ik echt sterke nagels daardoor.

Het is overigens qua merken ook gewoon uit proberen. Voor een vriendin werkt Essie totaal niet, zij vindt Sally Hansen weer heel fijn. Dus ja… zou gewoon wat proberen.
De key is ook dunne lagen en LANG laten drogen tussen de lagen door en erna.

2 likes

26 likes