Nagellak #3

Ik krijg het ook gewoon niet voor elkaar!! Ik doe aluminiumfolie met watje en remover enzo precies zoals het er staat. Allereerst is dat moeilijk om strak aan te brengen als je het bij 1 hand er al om hebt haha. En vervolgens laat ik het superlang intrekken, haal ik het eraf en is er gewoon amper lak af. Mijn hele nagels beschadigden er ook door omdat ik dus het restant altijd maar ging krabben :sweat_smile:
Met die peel off base heb je het er zo af, blijft dan wel max 10 dagen zitten bij mij maar dat neem ik voor lief, kom ik ook aan meer verschillende kleurtjes toe :smile:

3 likes

Oh dat is wel vervelend, mij lukt het wel prima maar ik vind het gewoon niet leuk haha.

Ongevraagd advies: deze remover is echt top voor het verwijderen van gellak. Echt eraf vallen zal met weken (in mijn ervaring in elk geval) niet zo snel gebeuren, maar het moet wel zo zacht worden dat je het er heel makkelijk vanaf kan schrapen, met zo’n ijzeren tool gaat dat heel goed zonder je nagels te beschadigen.

2 likes

Vijl je het wel open voordat je de folie er om doet? Dat was bij mij het probleem :joy: heb ook echt uren zitten weken maar er gebeurde niets, oeps

4 likes

Welke Peel gebruik jij?

2 likes

@Bubbless ja ik heb volgens mij deze (maar dan een oude fles nog) maar alsnog haha! Ik deed het dan met zo’n woodstick maar misschien moet ik zo’n ijzeren tool nog eens proberen.
Alhoewel mijn nagels groeien wel snel, dus vaak vind ik de uitgroei na een weekje al storend bij mezelf. Dus eigenlijk vind ik het ook prima om na 7-10 dagen te wisselen haha

@Hippe_kikker ja heb ik gedaan!! Maakte geen verschil, het bleef altijd, vooral in het midden van mijn nagel, echt hardnekkig zitten

@Whitecactus de Peel Off base van Pink Gellac, die doe je op en laat je even aan de lucht drogen, en vervolgens doe ik alle andere stappen zoals de instructie (dus ook gewoon alsnog een “normale” base coat - kleur 2x - top coat)

3 likes

Blijft het met de peel off goed zitten of komt het dan ook makkelijker los aan de randjes?

Ik lak alleen het middelste van mijn nagel met de peel, dan blijft het minimaal 2 weken zitten!

2 likes

Ik doe mijn hele nagel, en dan komt het wel wat sneller los ja, na zo’n 7-10 dagen.
Maar wat @Blush zegt echt goede tip! Ga ik ook eens proberen

Beschadigt het je nagels dan niet toch nog aan de randen als je het eraf trekt?

1 like

Nee, is maar een heel dun randje puur om lifting te voorkomen.

1 like

Dat is echt een kwestie van beter vijlen! Ik vijl de kleur er zo goed als af en daarna week ik met kunstnagelremover. Als ik de kleur laat zitten werkt het inderdaad niet goed.

1 like

Ooh dit is heel slim! Ik ga dit ook eens proberen. Week je dan die zijkantjes nog wel in aceton als je het eraf gaat halen of wippen die gewoon wel mee eraf?

Edit: oh, ik zie je antwoord hierop al op een reactie erna. Top zeg!

2 likes

Nee, smeer wel flink olie en laat dat heel even intrekken voor ik met een bokkenpootje het eraf haal.

2 likes

Doe je dan nog een normale base eroverheen? Of gelijk de kleur?

1 like

Rubberbase voor stevigheid!

2 likes

Dan ga ik dat volgende keer ook proberen.
Al gaat die rubberbase elke keer vrij moeizaam

3 likes

Ik doe ook mijn hele nagel en moet af en toe tussendoor corrigeren (altijd dezelfde nagel) maar vorige keer zat het er gewoon 4 weken op. En nu ook al meer dan een week maar ik schuur mijn nagel dus eerst wel even een beetje op want dat werd ook geadviseerd.

1 like

ik heb het laatst van die klemmetjes gekocht, gewoon over de folie gedaan en goed aangedrukt en dat maakt echt een gigantisch verschil in het losweken hier, de druk tussen nagel en aceton blijft beter

3 likes

Ook al geprobeerd!! :joy: die gellac hecht gewoon super erg aan mijn eigen nagels.

1 like

Het wordt steeds een beetje beter, mijn biab

De kleur die eroverheen zit is powder pink van Pink Gellak.

37 likes