National Glamour / Elle Shopping Day

Zaterdag 29 september is het weer zo ver: National Glamour Day! Bij heel veel winkels ontvang je 20% korting. Ook doen er een aantal webshops mee:

  • About You
  • Bol.com
  • Cluse
  • Cowboysbag
  • Freebird
  • Happy Socks
  • Mister Spex
  • Moroccanoil
  • La Cafe Noir Studio
  • Paula’s Choice
  • Sarenza
  • Shoemixx
  • Simple
  • Steve Madden
  • Vedder & Vedder
  • Wehkamp
  • Westwing
  • Zalando

Website: https://www.glamour.nl/national-glamour-day

Kom maar op met die wishlists!

1 like

Zou je een minimaal bedrag moeten besteden bij Zalando? Ik had namelijk afgelopen week schoenen besteld, maar ze zijn te groot. Anders wacht ik nog even met het bestellen van een kleinere maat tot zaterdag

Yay Zalando! Eindelijk nieuwe D’lites kopen

Ohh misschien ga ik voor het eerst eens hieraan meedoen! Ik heb eigenlijk nieuwe schoenen en een winterjas nodig, dan is die 20% wel heel fijn…

Ik heb al een paar maanden niks gekocht en kan ik echt niet wachten om volgende week te gaan shoppen. Mocht van mezelf tot oktober niks kopen, naar 29 sept is bijna oktober toch :woman_shrugging:

Heuj, dat wordt komende week lekker webshops browsen

Ik wil toch eindelijk wel eens Dr. Martens, en dan is 20% mooi meegenomen! Moet alleen zelf werken die dag, dus moet van tevoren gaan passen zodat ik precies weet wat ik wil en dan online bestellen.

2 likes

Doet het merk Shabbies mee, of een winkel dat ze verkoopt?

Hahaha dit is ook precies mijn evil plan.

Ja plus 1. Lijken me vet relaxed voor de winter.

Ik ga dit jaar voor dr Martens en de paperbag!

1 like

Ben ik de enige die 20% korting helemaal niet zo indrukwekkend vindt? Ik wordt elke keer excited over Glamour Day maar vind veel dingen dan alsnog te duur.

13 likes

Op schoenen of een jas kan ik wel enthousiast worden van 20%.

1 like

Vaak hebben andere winkels die officieel niet meedoen aan nationale glamourday die dag ook (20%) korting.
Ik hoop zelf dat de steps, sting en costes korting gaan hebben

2 likes

Nee. Ik kan er ook een beetje naar uit kijken maar als ik dan de kortingen zie denk ik oh jah laat maar.

1 like

Ik ben zo fucking goed bezig met weinig kopen, maar koop misschien wel sportschoenen, een sjaal of een zwarte skinny… Of boeken, want bol doet gewoon mee?! Hoe chill.

Oja en een flinke bestelling bij Paula’s choice :smiling_face_with_three_hearts:

Ik dacht dat er normaal gesproken veel meer winkels meededen? Of ligt het aan mij haha

Ik vind het ook nogal een tegenvallend lijstje.

En ik dacht dat er voorgaande jaren ook iets bij Zalando was, dat het minder interessant maakte. Op bepaalde selectie artikelen of vanaf hoog bedrag ofzo?

Ik wil de limited edition Nars Orgasm Lip Lacquer bij de Bijenkorf kopen en ben blij dat bol.com meedoet, want ik heb daar wat op het oog. Zin in!

1 like

Ik neem mijn vorige opmerking terug. Wilde iets bestellen op Bol.com maar dat doe ik dan liever met korting :grin: Hoe werkt het precies met webshops? Moet je iets doen om korting te krijgen?