Wat je even kwijt wilt #27

Jeej dat is mn favo koekje haha

1 like

Ik had laatst een klant aan de telefoon op werk en die zei dat ie zn airpods was kwijtgeraakt. Hij wilde weten of we ze hadden en zei daarbij dat hij kon bewijzen dat het die van hem waren door apple connect ofzo. Neem aan dat je dus op een telefoon kunt dien of het de jouwe zijn.

Ik heb 't net even geprobeerd, maar hij connect alleen als de AirPods erin zitten helaas. Dus ik weet niet helemaal of wat ik voor ogen had werkt. Maar stel, Jan komt met z’n AirPods naar jullie toe en stopt ze in het doosje, dan staat er op z’n iPhone “AirPods van Jan” … tenzij ze eigenlijk van Harry zijn. Hmm ingewikkeld wel. En dat nummer achterop de AirPods is trouwens echt te onleesbaar om te ontcijferen helaas.

Waar hebben ze echt goede korting voor glamourday? Heb kleren nodig in me leveeee

Kijk anders even in het topic dat daar geheel aan gewijd is.

8 likes

geef anders even een echt hulpvaardig antwoord

22 likes

Oh pardon, je kan dus rechtsboven op het vergrootglas klikken en naar topics zoeken, dat had ik er even bij moeten zeggen idd.

1 like

Woooow hoeft niet zo passief agressief hoor had dat topic nog niet gezien😂

@Nescio dankjewel!

3 likes

Ik heb net drie winterjassen gekocht bij de kringloop terwijl ik als doel alleen een camelkleurige lange jas had. Die zit er ook wel bij, maar toch :roll_eyes: Ik heb thuis ook al 6 winterjassen dus dit gaat echt te ver.

3 likes

Dit heb ik ook! Zo vervelend, van die kleine obsessies. Vooral als ik het niet 100% kan controleren. Of dingen echt kwijt ben. Dan kan ik er heel lang over nadenken. Is vooral vermoeiend omdat ik me dan ook zo aan mezelf erger, en denk van pff toe nou, waar gaat het eigenlijk over. Maar toch kan ik het dan niet loslaten.

1 like

Ach het paard van mijn moeder moet ingeslapen worden. Dat beest heeft ze al meer dan 20 jaar ofzo. Het houdt ook echt niet op. Nu was paardrijden nooit echt mijn ding en had ik nooit zon sterke band met hem maar vind het nu toch wel heel rot vooral ook voor mijn moeder

Ik ben al de hele ochtend in dubio of ik het leuk vind of heel raar dat Snelle en Marco Borsato samen een nummer hebben.

1 like

Mijn huis is echt aan het verloederen. Elke stap die ik zet doet pijn. Gelukkig komt mn moeder morgen helpen met schoonmaken, want na morgen moet ik hier weg!!!

Ik heb daar een vuistregel voor:
Marco Borsato = (in alle gevallen) stom

25 likes

Lekker bezig! Ik vind barista ook echt lekker van Alpro :yum:

1 like

Zag vanmorgen een nieuw recept van een blogger op Instagram, bosbessen cheesecake met een crumble erop. Staat nu in de oven. Geloof niet dat ik eerder echt een cheesecake heb gebakken dus spannend!

13 likes

is er een muts Coby?

Ik maak vandaag een begin met verhuizen en ik vind het zo kut, wat een gezeik mijn god. Sta ik eerst een half uur een tafel uit elkaar te slopen die een vriend heeft laten staan na kerstdiner en nu ‘toch eigenlijk niet meer terug hoeft’. Is goed maat, regel ik dat even, vier hoog, geen lift. Echt teringlijer.

Ohja liet ook nog zo’n poot op m’n teen vallen.

1 like

Ben nog al gestressed. Druk op het werk en vakantie stress pff

Ik ga vanavond naar een soort van geheime cocktailbar als verjaardagscadeau voor een vriendin en ze weet van niks en ik heb er zoveel zin in!!!

23 likes