National Glamour / Elle Shopping Day

Bij mij lukte het niet met creditcard, maar wel met Ideal. Misschien heb jij hetzelfde?

Dit ga ik zo nog even proberen, thanks voor de tip!

Heb PayPal, ideal en after pay geprobeerd, maar ik word telkens teruggegooid. Op dit moment lijken ze ook uitverkocht maar dat gebeurd ook al wel de hele dag.

Aaargh wat irritant! Misschien via Zalando ofzo proberen of zijn die ook uitverkocht?

Vanmorgen wel maar nu helemaal weer terug in stock!! net besteld :smiley:

Oh wat ben ik blij dat je dit zegt! Ik heb namelijk vorige week een bestelling geplaatst met verschillende paren schoenen en dan ook nog ieder in 2 maten. Ik dacht dat ik dat wel kon doen, omdat er stond dat een deel van de bestelling apart geleverd zou worden door andere partner. Komt het een aantal dagen geleden alsnog allemaal bij elkaar in Ă©Ă©n doos en die was dus gigantisch haha. Loop wel vaak met grote dozen naar het postkantoor, maar deze was wel heel groot haha. Dit keer ook alle paren schoenen in schoenendozen, terwijl ik ze regelmatig in plastic verpakkingen krijg. Zal je altijd zien natuurlijk
 En de doos was ook nog opgevuld met allemaal plastic bubbels.

Maarrrr, nu ga ik van de week gewoon die ophaalservice inschakelen ipv ermee naar het postkantoor zeulen :grin:

Ik heb niks gekocht maar heb wel van Mn moeder een enorme voorraad philosophy huidspul gekregen omdat Mn huid echt om te janken is, dus ik hoop dat het nu snel voorbij is met al die puisten. De vrouw van de ICI noemde het zelfs acné lol dankjewel mevrouw (ze was verder heel aardig hoor).

2 likes

M’n vriend wil graag Vans bestellen, maar de code doet het niet. Is iemand het wel gelukt?

Nee ik heb dus hetzelfde :frowning: Misschien is er een minimum bestelbedrag nodig?

Ik was met de glamour in m’n tas op pad gegaan om een nieuwe winterjas te scoren, maar de missie is helaas niet geslaagd. Er waren wel leuke jassen, maar die waren allemaal veel te dun. Meer tussenjassen. En als een jas wel echt een winterjas was, dan was die heel lelijk :frowning: stom

Ja ik las dus wel dat het schijnbaar niet kon als het ging om dingen die via een partner van zalando werden aangeleverd. Dan moest je het zelf doen dus ik heb mijn bestelling daarop aangepast :stuck_out_tongue:
Maar weet dus niet of dat bij jou dan ook kan omdat je wel via een partner hebt besteld, misschien even kijken of je het ĂŒberhaupt online kan aanmelden om opgehaald te worden (bij die partners stond dat dat niet kon).

Oh echt. Ja het gekke is dat ze bij m’n bestelling ook in aparte delen vermeld staan en dat het in 2 delen verzonden is (deel van andere partner apart), terwijl het dus niet gebeurd is (wel duurde het anders dan langer). Durf even niet verder te klikken bij m’n bestelling voordat ik iets definitief maak, wil morgen namelijk nog een paar schoenen nog een x passen waar ik over twijfelde, maar zal anders eens contact opnemen wat ik ermee moet. Zou wel heel fijn zijn als dat gewoon zou kunnen. Volgens mij krijg je anders ook een aparte bon toch voor het eventueel retour sturen naar het partnerbedrijf? Die zat er nu ook geen bij geloof ik.

Volgens mij doet iDeal het niet zo goed op hun site. Ik bestel meestal met Paypal.

Ik vind de Virginia’s echt veel rotter zitten dan de Pascals en de 1460 haha.

Bij Wehkamp een jas van America Today besteld waar ik vorige week nog over twijfelde omdat ik hem een beetje duur vond

5 likes

Ik had ze vanmiddag een berichtje gestuurd en kreeg net dit terug:

Samenvatting

Hi xx! Er wordt inderdaad aangeven dat Bershka apart wordt geleverd maar meestal zitten de artikelen samen met de Zalando artikelen in de doos en regelen we wij logistieke processen. Je kunt het ook zo in een doos terugsturen naar ons via PostNL of onze ophaaldienst.

Als een partnerartikel wel apart zal worden geleverd dan dient het echt te worden teruggestuurd via PostNL. Dan kan het niet opgehaald worden.

Ah thanks! Dit is dan ook op mij van toepassing, want 2 paar van die schoenen zijn inderdaad van Bershka! Fijn om te weten alvast dat dat dus geen probleem zal zijn! :grin: Zat al te overwegen om anders te vragen of het ook in 2 dozen mocht, maar zag daar wat tegenop omdat dat dan mogelijk weer voor gedoe kan zorgen bij de retourverwerking, dus dit is top!

Ik ben iets op h&m aan het bestellen en ben member van de h&m club (al een jaar ofzo) alleen ik moet wel verzendkosten betalen, terwijl h&m clubmembers normaal gratis verzending krijgen. Zou ik die gratis verzending niet krijgen omdat ik die 20% korting van glamourday heb gehad? Weet iemand hoe dit zit?

Ja dit had ik ook! Ik vind het sowieso raar dat je bij h&m altijd verzendkosten moet betalen trouwens
 ik had nu meer dan 100 euro in m’n mandje en alsnog 4 euro betalen

1 like

Thanks voor je antwoord :slight_smile: Ja, vind ik ook raar