National Glamour / Elle Shopping Day

Heeft iemand al besteld bij Mango? De code GLAM18 werkt bij mij niet :frowning:

bij mij werkte de code ook niet :open_mouth: ik heb wel een bestelling geplaatst en een mailtje naar de klantenservice gestuurd met de vraag of de korting als nog verrekend kan worden

Net bij Zalando 2 paar laarsjes en 8 broeken besteld (ga ik niet allemaal houden) en ik had ruim 100 euro korting :raised_hands:t2:

1 like

Bij mij doet 'ie 't ook niet, ik ga nu gewoon via Zalando bestellen want ik heb zoooo’n mooie jas gezien van Mango

Al een bestelling geplaatst bij de Wehkamp maar nu zie ik dat Zalando ook doet aan thuis ophalen (want ik vind dat teveel gedoe met het postkantoor haha) dus ga daar ook nog maar eens even goed rondkijken :slight_smile:

Edit: hahah die modellen van Zalando, sommige staan echt zo hilarisch op de foto :joy:

1 like

Dan ligt het niet aan mij dus, jammer! Ik wilde ook een jas van Mango maar op Zalando kan ik hem niet vinden.

Volgens mij is het wachtwoord glamb! Ik heb in elk geval vanmorgen bij mango besteld met korting!

1 like

Is het gelukt? Ik heb ze ook besteld. Je kunt ook voor iDeal kiezen!

Edit: sorry, ik zie dat je dat al had geprobeerd. Raar dat het niet werkt!

Ja het is gelukt met paypal! Ideal lukte echt niet

Ik was niet van plan iets te kopen (niks nodig en ook niet perse geld over) maar ik was even met m’n moeder in het dorp en bijna alle winkels hadden zelf 20% korting. Toch even gekeken en van m’n moeder een hele mooie trui van de Only gekregen, in een soort roest/oranje kleur waar ik al een poosje low-key naar op zoek was. En m’n moeder had al weken laarsjes op het oog dus die heeft haar kans gepakt. Ze had nog nooit van glamour day gehoord en ze was helemaal gelukkig :blush:

2 likes

Zo, ik ben ook klaar haha!
Alles wel even op rekening besteld want vind dat altijd zo’n gedoe met overschrijvingen heen en weer.
Maandag+dinsdag wordt als het goed is alles bezorgd en ga ik eens rustig bekijken wat ik wil houden.

Aaaargh probeer al de hele dag dr Martens te bestellen maar het lukt echt niet :frowning: shit

Bij mij lukte het niet met creditcard, maar wel met Ideal. Misschien heb jij hetzelfde?

Dit ga ik zo nog even proberen, thanks voor de tip!

Heb PayPal, ideal en after pay geprobeerd, maar ik word telkens teruggegooid. Op dit moment lijken ze ook uitverkocht maar dat gebeurd ook al wel de hele dag.

Aaargh wat irritant! Misschien via Zalando ofzo proberen of zijn die ook uitverkocht?

Vanmorgen wel maar nu helemaal weer terug in stock!! net besteld :smiley:

Oh wat ben ik blij dat je dit zegt! Ik heb namelijk vorige week een bestelling geplaatst met verschillende paren schoenen en dan ook nog ieder in 2 maten. Ik dacht dat ik dat wel kon doen, omdat er stond dat een deel van de bestelling apart geleverd zou worden door andere partner. Komt het een aantal dagen geleden alsnog allemaal bij elkaar in één doos en die was dus gigantisch haha. Loop wel vaak met grote dozen naar het postkantoor, maar deze was wel heel groot haha. Dit keer ook alle paren schoenen in schoenendozen, terwijl ik ze regelmatig in plastic verpakkingen krijg. Zal je altijd zien natuurlijk… En de doos was ook nog opgevuld met allemaal plastic bubbels.

Maarrrr, nu ga ik van de week gewoon die ophaalservice inschakelen ipv ermee naar het postkantoor zeulen :grin:

Ik heb niks gekocht maar heb wel van Mn moeder een enorme voorraad philosophy huidspul gekregen omdat Mn huid echt om te janken is, dus ik hoop dat het nu snel voorbij is met al die puisten. De vrouw van de ICI noemde het zelfs acné lol dankjewel mevrouw (ze was verder heel aardig hoor).

2 likes

Nee ik heb dus hetzelfde :frowning: Misschien is er een minimum bestelbedrag nodig?