National Glamour / Elle Shopping Day

Oeh laat eens zien wat je gekocht hebt! Wil inspiratie op doen :slightly_smiling_face:

Ik zal het in show je laatste aankopen posten! Zijn voornamelijk pantalons, coltruitjes (van benetton nav modetopic) en rokjes!

Ik ga zo de virginia’s bestellen, die zijn iets makkelijker om in te lopen en vind ik iets meer steun geven, misschien is dat is voor je? Ziet er aan de buitenkant gewoon hetzelfde uit als de originals alleen iets zachter leer :slight_smile:

2 likes

Yesss wilde al zo lang een jas van monki en zo’n ding voor je pasjes, nu besteld! Happyyy

1 like

Ik draag mijn zooltjes gewoon in mijn docs, werkt perfect. Inlopen is even kut maar ik heb ze nu al 3 jaar lang bijna iedere dag aan, dus is de investering wat mij betreft wel waard. Ik hoefde trouwens ook maar 1 schoen in te lopen omdat de andere in de winkel had gestaan als pasmodel :sunglasses:

1 like

Mijn vader kreeg bij de c&a korting op zijn colbert hij helemaal happy. :joy:

7 likes

H&m app werkt wel top #not

Ahh nice jullie hebben me overgehaald haha. Heb echt in mijn hoofd dat al mijn outfits opeens 10x zo leuk worden met deze schoenen. Ga ze toch maar bestellen en dan die met dat soepele leer, want ik las dat daar de zool uit kan zodat mijn zolen erin kunnen! Wiehoeee

2 likes

Heeft iemand al besteld bij Mango? De code GLAM18 werkt bij mij niet :frowning:

bij mij werkte de code ook niet :open_mouth: ik heb wel een bestelling geplaatst en een mailtje naar de klantenservice gestuurd met de vraag of de korting als nog verrekend kan worden

Net bij Zalando 2 paar laarsjes en 8 broeken besteld (ga ik niet allemaal houden) en ik had ruim 100 euro korting :raised_hands:t2:

1 like

Bij mij doet 'ie 't ook niet, ik ga nu gewoon via Zalando bestellen want ik heb zoooo’n mooie jas gezien van Mango

Al een bestelling geplaatst bij de Wehkamp maar nu zie ik dat Zalando ook doet aan thuis ophalen (want ik vind dat teveel gedoe met het postkantoor haha) dus ga daar ook nog maar eens even goed rondkijken :slight_smile:

Edit: hahah die modellen van Zalando, sommige staan echt zo hilarisch op de foto :joy:

1 like

Dan ligt het niet aan mij dus, jammer! Ik wilde ook een jas van Mango maar op Zalando kan ik hem niet vinden.

Volgens mij is het wachtwoord glamb! Ik heb in elk geval vanmorgen bij mango besteld met korting!

1 like

Is het gelukt? Ik heb ze ook besteld. Je kunt ook voor iDeal kiezen!

Edit: sorry, ik zie dat je dat al had geprobeerd. Raar dat het niet werkt!

Ja het is gelukt met paypal! Ideal lukte echt niet

Ik was niet van plan iets te kopen (niks nodig en ook niet perse geld over) maar ik was even met m’n moeder in het dorp en bijna alle winkels hadden zelf 20% korting. Toch even gekeken en van m’n moeder een hele mooie trui van de Only gekregen, in een soort roest/oranje kleur waar ik al een poosje low-key naar op zoek was. En m’n moeder had al weken laarsjes op het oog dus die heeft haar kans gepakt. Ze had nog nooit van glamour day gehoord en ze was helemaal gelukkig :blush:

2 likes

Zo, ik ben ook klaar haha!
Alles wel even op rekening besteld want vind dat altijd zo’n gedoe met overschrijvingen heen en weer.
Maandag+dinsdag wordt als het goed is alles bezorgd en ga ik eens rustig bekijken wat ik wil houden.

Aaaargh probeer al de hele dag dr Martens te bestellen maar het lukt echt niet :frowning: shit