National Glamour / Elle Shopping Day

Sommigen doen het nu ook al. Sarenza bijvoorbeeld. Zalando vanaf 23.00 vanavond

Ja meestal om 12 uur! Ik weet nog van voorgaande jaren dat sommige codes het opeens eerder deden en iedereen op egf helemaal gek werd en overal ging refreshen enzo haha.

2 likes

Bij Sacha krijg je nu al korting met GLAMOUR19

Ze hebben ook 20% korting op alles behalve The Ordinary en Mario Badescu bij BeautyBay :blush:

1 like

Sorry ik bedoelde de jas.

Ah kak, hoopte op Topshop
 De Jamie die ik wil is op Zalando namelijk uitverkocht

Ze hebben nu 25% korting voor studenten bij Topshop zelf (ook geldig op sale)! Mocht je dat niet meer zijn dan mag je mijn code gebruiken als je wilt? Moet je me even een privéberichtje sturen hier :blush:

1 like

Ik twijfel of ik weer een paar Dr Martens ga kopen. Alleen ik heb afgelopen weekend al 3 paar voor belachelijk lage prijzen gekocht (totaal maar 182 euro :hushed:), haha.

1 like

Ik wil ook graag Dr Martens maar weet niet precies welke, wel veterboots maar original , softleather of lakleer? iemand aanbevelingen?

De goedkope docs? Nee, was in de outlet van Dr Martens :slightly_smiling_face:

@charlotx En zelf heb ik geen lakleren. Ik vind qua inlopen Virginia leer erg prettig, net als de Pascals en Vonda’s (model soort). Ik heb hele hoge, het standaardmodel en de hele lage.

1 like

H&M heeft m’n wishlist leeggemaakt :cry:
Nog meer mensen last van?

Bij mij (nog) niet (in de app)

De code van dr. Martens werkt al en ik heb net m’n bestelling geplaatst :see_no_evil:

5 likes

Doen niet alle schoenen mee? Want bij mij werkt de code niet.

Aah gelukkig dan heb ik nog hoop!

Ligt aan het model en of je brede voeten hebt.

Welke heb je op het oog?

Ik kan nergens die van Douglas vinden :woman_shrugging: Ook niets over de voorwaarden. Raarrrrrr

Ik dacht dat de H&M nooit meedeed, maar zie dat hij wel in het lijstje staat! Helemaal gelukkig hier.

Ik weet niet wat ze atm allemaal verder verkopen maar ik denk dat ik dan gewoon voor 40 zou gaan.

1 like

Ik wil eigenlijk slapen maar ik zit te wachten tot 23.00 zodat ik m’n zalando bestelling kan doen. Erg toch

3 likes