National Glamour / Elle Shopping Day

Zalando wel ja, dr martens weet ik niet

Ik kon daar een dik uur geleden al de kortingscode gebruiken. Maar niet op alle producten werkt die code verschillende paren zijn uitgesloten.

Een vriendin wilde een tas en daar deed die code het wel op. Ik vrees dat bepaalde standaard modellen o.a. pascals en de jadon boots zijn uitgesloten.

1 like

Staan je gewenste schoenen niet op zalando of about you? want daar hebben ze ook die korting?

Wow minimale bestelwaarde Zalando is ā‚¬180 :scream:

Ik vind het ook echt een belachelijk hoog bedrag en dan dus echt niet een geweldige korting :speak_no_evil:

2 likes

Weet iemand toevallig hoe laat de code van Vero Moda het doet? :sweat_smile: Zit te wachten met een leren jasje in mā€™n mandje haha.

Ik zit zelf met 1 voet tussen 41 en 42 in en ik kies dus altijd 42. Heb ook vrijwel al mijn Docs in 42, ongeacht het model. Maar ik merk echt wel verschil tussen meerdere modellen. Overigens heb ik wel redelijk brede voeten, maar een smalle hak.

Ik ben nog steeds in twijfel of ik deze wil bestellen of toch niet, haha.

1 like

Wat kut, ik kan bij Zalando niet op rekening bestellen? En je kunt de kortingscode pas invullen als je alles bij iDeal al hebt ingevuld, maar ik wil eerst controleren of de code al werkt

Ik heb net bij Zalando besteld en hij werkt!

1 like

Thanks!

Ik kon wel op rekening bestellen en ik heb echt een hoog bedrag.

Ik kreeg eerst de melding dat 200 mijn max was en toen probeerde ik het nog eens en toen lukte het gelukkig wel!

1 like

Op rekening betalen werd dacht ik gebaseerd op het adres! Als er ooit mensen hebben gewoond die niet netjes op tijd betaalden kunnen ze dat ā€œprivilegeā€ intrekken. Ook al betaal je zelf wel op tijd, heel jammer is dat!

Hoeft niet perse alleen op jouw adres te zijn, als er te veel wanbetalers in de wijk wonen dan blokkeren ze de hele postcode. Wat bij ons zo is :sob:

2 likes

Ohja klopt heb ik weleens eerder gehoord over h&m. Ik woon in een buurt met vooral studenten, dus had verwacht dat het dan juist bij mij niet zou werken.

1 like

Shit, blijf ik wakker tot 12 uur, krijg ik bij H&M de melding ā€œkortingscode verlopenā€ :sweat:

3 likes

Same

1 like

Ik ook! Denk dat de code dus pas in de ochtend (weer) gaat werken. Daarom waarschijnlijk de ā€œcode verlopenā€: vorige keer was het waarschijnlijk dezelfde code.

Nounou Mango heeft ook korting, 15% bij 3 artikelen en 10% bij 2 :face_with_raised_eyebrow:
(Glam19 is de code)

1 like