Ik heb ook geen problemen gehad met retouneren bij Asos!
Op de valreep ben ik toch nog gezwicht voor de adventskalender van Asos met korting
Ik heb ook geen problemen gehad met retouneren bij Asos!
Op de valreep ben ik toch nog gezwicht voor de adventskalender van Asos met korting
GLAM in hoofdletters bij h&m proberen!
Mijn schoenen zijn kapot, dus heb nieuwe besteld via Puma. Daar hadden ze namelijk 30% korting.
Shit vaak was de zondag ook ng wel 20% korting toch? Bij h&m iig niet meer, balen
Wehkamp wel!
Ja, hier was ik ook van uit gegaan, maar helaas
Zonde ook want dat haalde me over de streep schoenen en een jas te bestellen. Gister geen tijdš
Voor de liefhebbers; Paulaās Choice en Lookfantastic hebben ook nog korting
4 april mogen we weer: https://www.glamour.nl/fashion/a27054132/nieuwe-merken-national-glamour-day/
Misschien bij Douglas? Met blackfriday was kiehls daar ook met korting
Ja inderdaad, gezellig met een groepje vriendinnen dagje shoppen en dan lekker lunchen bij ons favo tentje. Ik had net een paar leuke mondkapjes op het oog.
Ja idd online had er ook zin in!
Heb je hier nog een glamour editie voor nodig? Of komen de codes op de site?
Ik zou alles terugsturen en met Glamour Day weer opnieuw bestellen met korting. Wel nadat je alles hebt gepast om te zien of het goed staat natuurlijk. Scheelt misschien in je bestelling.
Op de site staat dit:
Stay tuned! De National Glamour Day kortingscodes , waarmee je bij meer dan 30 topmerken 20% korting krijgt, worden een dezer dagen gedeeld.
Dus ik denk dat ze online worden gedeeld.
Laf glamour day, maar deze tekst⦠hoezo pretenderen dat het milieubewust is. #bewustebuys
En al die haakjes!! Gofferdomme wat slecht geschreven.
Ik vind het echt bizar dat ze deze beslissing hebben genomen. Ik snap dat de verleiding er is maar laat voor 20% korting je bestelling lekker zitten. Er zijn mensen die je pakketje moeten inpakken, sorteren, bezorgenā¦
Deze beslissing maakt me oprecht een beetje āverdrietigā of āwanhopigā, want dit is echt 1000% niet het moment om voor een beetje korting impulsaankopen te doen met NGD korting.
#bewustebuys ook echt
#CancelNGD
Natuurlijk heeft de webshop liever inkomsten, maar de mensen die het inpakken, sorteren en bezorgen dan? Hun gezondheid is niet belangrijk?