Ja I know, geen Zalando haha, maar ik hoop dat ze een eigen sale gaan houden.
Is het al iemand gelukt om bij Dr Martens te bestellen? De code deed het niet bij mij…
Guyssssss, 26 september is 't weer zover!!!
Hebben jullie al een lijstje? Ik moet als een gek kleding inslaan, want ik neem me echt iedere week voor om dat te doen, maar heb er nooit de energie voor.
Oooh goed dat je dit zegt! Of nouja niet want dit gaat geld kosten
Ik wil kijken of er ergens docs met korting zijn. Verder een trui, misschien nog een vest, en hopelijk wat haarproducten
Weet iemand of H&M wel meedoet dit jaar? De ene site zegt van wel en de ander van niet.
Op de glamour website staat van wel! Neem aan dat zij de juiste informatie hebben.
Ja ze doen mee. Als je Plus Member bij ze bent (dat je een bepaald aantal punten heb gehaald als klant zijnde) dan gaat het ook een dag eerder in. Ik had gevraagd aan de klantenservice hoe en wat. De winkelwagen is al gevuld haha. Hoewel vast, net als alle andere keren, de helft ineens uitverkocht is in mn maat als ik daadwerkelijk mag bestellen.
Oh goed dat je het zegt! Ik ben wel Plus member dus ik hoop inderdaad hetzelfde, niet dat dadelijk mijn winkelmand ineens weer helemaal leeg is.
Ja ik zie nu dat het via een voucher te activeren valt. Gaat om middernacht in wat ik begreep dus 25e 00.00u. Ik blijf er voor op. Wat triest dat 20% korting dit met me doet
Zo jammer dat Other Stories niet mee doet dit jaar
kijk via asos, ik ben mijn favorieten aan het opslaan.
Ja had al gekeken maar item waar ik op zit te azen staat er helaas niet bij
Wilde gaan kijken bij de monki , maar die
staan er dit keer niet bij
Normaal doet monki wel mee toch?
Wehkamp heeft nu al pre glamour day! Ben nu wat mantels aan het bestellen, want het is koud
Wat is de kortingscode?
Weet iemand of de korting bij de Hema alleen op kleding en beauty is? Of ook op andere dingen?
De korting werkt al bij Zalando!
Wat is de code? Kan niet vinden
Oh GLAMOURDAY2020
Monki heeft wel een of andere VIP sale (gehad?) voor nieuwsbrief members gisteren.
GLAM20 werkt ook al bij the little green bag