Ja ik zie nu dat het via een voucher te activeren valt. Gaat om middernacht in wat ik begreep dus 25e 00.00u. Ik blijf er voor op. Wat triest dat 20% korting dit met me doet
Zo jammer dat Other Stories niet mee doet dit jaar
kijk via asos, ik ben mijn favorieten aan het opslaan.
Ja had al gekeken maar item waar ik op zit te azen staat er helaas niet bij
Wilde gaan kijken bij de monki , maar die
staan er dit keer niet bij
Normaal doet monki wel mee toch?
Wehkamp heeft nu al pre glamour day! Ben nu wat mantels aan het bestellen, want het is koud
Wat is de kortingscode?
Weet iemand of de korting bij de Hema alleen op kleding en beauty is? Of ook op andere dingen?
De korting werkt al bij Zalando!
Wat is de code? Kan niet vinden
Oh GLAMOURDAY2020
Monki heeft wel een of andere VIP sale (gehad?) voor nieuwsbrief members gisteren.
GLAM20 werkt ook al bij the little green bag
Heb al wat truien ingeslagen want het is nu alweer te koud😭
Werkt het ook op dingen in de sale?
Nee ik had iets in mn mandje waar sale op zat en daar ging het niet extra van af
huh Mango doet dit jaar niet mee? echt jammer
Ben benieuwd hoe ze dat bij Bol gaan doen, en ik hoop ook op boeken. Maar zal wel weer op een paar geselecteerde dingen zijn.
Iemand toevallig al iets gezien voor Asos?
Ik had een aantal dingen in m’n mandje bij zalando, maar die zijn nu uitverkocht helaas. Hoop nog een pyjama bij Hunkemöller te kopen en kijk ook nog even bij de Bijenkorf. Waar kan je een overzicht vinden van de codes? Want als ik op die links klik ga ik gelijk naar de websites.
Ah top! Thx voor het melden
Wilde dr martens Pascal bestellen maar overal doen ze dus niet mee . Zelfs niet bij dr martens zelf vertelde een medewerker me.
Maar bij zalando doen ze wel mee dus alsnog kunnen bestellen