Ik kreeg vandaag een e-mail op m’n werk (we verkopen Ti Sento en die doen mee).
Heb alleen de datum niet onthouden, zal morgen even nakijken.
Ja inderdaad. Dacht als ik het goed onthouden heb eind april.
Op 30 en 1 mei is het Elle smart shopping day.
zie dat je al antwoord hebt, maar het is inderdaad 30 april en 1 mei.
Ik ook! Heb op 2 sites wat besteld,maar bij beide was de code precies niet geldig op de producten en merken die ik kocht.
Op 1 en 2 oktober is het volgende Elle Shopping Weekend
Ik heb zo’n zin om te winkelen, ben al wishlists aan het maken, vooral voor merken die normaal weinig korting hebben.
edit: jammer dat bijenkorf en paula’s choice niet meedoen
Ik vind het lijstje maar heel kort in vergelijking met glamour day van “vroeger” en andere jaren ofzo?
Kan aan mij liggen hoor.
Ben zelf niet echt van plan om te shoppen omdat ik geen zin meer heb om te winkelen tegenwoordig dus ik heb er persoonlijk geen nadeel van maar het viel me gewoon op
Valt me wel op dat er alsnog veel winkels op eigen initiatief 20% korting hebben die dag. Althans, dat was voorgaande jaren zo.
In de winkelstraat of online? (Of beide)
Heb daar niet zo goed op gelet maar zal es op letten haha.
Ben toevallig op die dag wel in een stads centrum dus als ik nog wat nodig heb is dat wel handig
Volgens mij allebei wel, maar ik winkel bijna niet online dus valt me vooral op in de winkelstraten.
Ja denk dat glamour best een bedrag rekent om op de site en in het blad te komen als deelnemer concept glamour-day is nu ook wel bekend genoeg om mee te kunnen liften met je eigen kortingsdag
De Bijenkorf staat wel gewoon in het lijstje op de website van Elleshopping dat oktober 2022
Weet iemand of voorgaande edities de Costes, Cotton Club en die keten een eigen actie hadden? Heb een winterjas op het oog dus korting is zeker welkom.
Wil ik ook weten. Ik wil een pak van costes, dus kan ook wel 20% korting gebruiken.
Ik heb al online zitten zoeken, maar van costes was het meest recente dat ik kon vinden glamourday 2017. Alleen ik meen me te herinneren dat ze ook vaak zelf 20% korting gaven op die dag
Costes had bij de editie van afgelopen voorjaar een eigen actie van 10 euro korting bij besteding van 50 euro.
Kan me verder ook wel iets herinneren dat deze ketens bij dit soort dagen alleen bepaalde artikelen als ‘special offers’ hebben.
Thanks!
Klopt het dat zara niet mee doet?
Die doen volgens mij nooit mee inderdaad.
Weet iemand of de C&A voorgaande jaren ook een actie had?