National Glamour / Elle Shopping Day

:slightly_smiling_face:

4 likes

Weet iemand of voorgaande edities de Costes, Cotton Club en die keten een eigen actie hadden? Heb een winterjas op het oog dus korting is zeker welkom.

2 likes

Wil ik ook weten. Ik wil een pak van costes, dus kan ook wel 20% korting gebruiken.
Ik heb al online zitten zoeken, maar van costes was het meest recente dat ik kon vinden glamourday 2017. Alleen ik meen me te herinneren dat ze ook vaak zelf 20% korting gaven op die dag

5 likes

Costes had bij de editie van afgelopen voorjaar een eigen actie van 10 euro korting bij besteding van 50 euro.
Kan me verder ook wel iets herinneren dat deze ketens bij dit soort dagen alleen bepaalde artikelen als ‘special offers’ hebben.

2 likes

Thanks!

1 like

Klopt het dat zara niet mee doet?

3 likes

Die doen volgens mij nooit mee inderdaad.

1 like

Weet iemand of de C&A voorgaande jaren ook een actie had?

H&M is al vanaf vandaag als je member bent, zie ik. Denk vanaf 9 uur dan ofzo

O nee nu al! Kortingscode is Elle

2 likes

Ik ben ook member maar de code werkt niet. Is het alleen op geselecteerde items?

1 like

Bij besteding vanaf €50

4 likes

Ah verklaard waarom die bij mij niet werkte ook.
Wel flauw mijn item is 49,99 :sob:

1 like

Bij mij is bij de H&M ineens alles uitverkocht… Iemand anders ook dat probleem?

Ja had ik ook inderdaad. Was gisteren niet (had mandje toen gevuld)

Dat is volgens mij echt elke keer zo bij zulke aangekondigde acties. Of er nou zoveel mensen van te voren hun verlanglijstje vullen en snel toeslaan, of dat ze echt iets met hun voorraden doen. Geen idee.

1 like

Ik denk dat het te maken heeft met bepaalde winstmarges op producten. Die waar het niet voldoende is zijn dan zogenaamd uitverkocht ofzo. Zo doen veel shops dat volgens mij.

4 likes

Bij mij toevallig alles in 74 leverbaar en alle andere maten niet meer :thinking:

Ik kan me niet voorstellen dat het echt uitverkocht is. Alles was al uitverkocht voordat de actie begon. Jas die ik al maanden in de gaten hou, altijd alle maten voorradig, nu alles op. Voelt als dat er storing is ofzo. Jammer…

3 likes

Ik had echt een hele lijst die ik wilde bestellen en was gisteren nog allemaal op voorraad en nu is inderdaad bijna alles uitverkocht :unamused:

1 like

Een vriendin zei dat het voor members al vandaag is dus heeft besteld om 0:00 en ik gok dus velen met haar. Denk dus geen storing.

1 like