Ah gewoon eigen korting dan ipv meedoen met zo’n actie, haha slim
Ik ben net terug van winkelen (wilde vorige week gaan, maar uitgesteld tot vandaag) maar vond toch beide tegenvallen. Winkels hebben weinig aanbiedingen en er doen minder winkels mee met een eigen actie, maar ook weinig mensen hoor (dat is eigenlijk een meevaller dus haha, niet in de drukte winkelen).
Edit: maar ik vind het sowieso ontzettend duur geworden. Vorig jaar kocht ik nog weleens een leuk vestje of truitje gewoon zomaar als dat 40 euro kostte, nu kost diezelfde trui 60 euro en laat ik hem maar hangen.
Ik was vandaag ook aan t shoppen maar vond de kleding ook veel duurder geworden, niet leuk meer.
Ik ben na een paar winkels van ellende weer naar huis gegaan(woon gelukkig in het centrum van mij stad). Wat een vervelende mensen overal. Alle ingangen en doorgangen in de stad werden geblokkeerd door trage en stilstaande mensen. Op elke twee meter een krijsend kind. Drie keer een kind dat keihard tegen mij op rende. Nee zaterdag is geen dag voor mij om de stad in te gaan.
Ik was toevallig vandaag de stad om een aantal dingen voor vakantie te kopen in en ik begreep al niet waarom ik korting kreeg, maar dat zal wel met Glamour Day te maken hebben? Ik had niet eens door dat dat vandaag was
Ik heb een bikini bij H&M gekocht waarvan ik dacht dat hij €30 was, maar ik heb €13 betaald. Bij Guts & Gusto heb ik een jurk van €55 voor €23,38 gekocht!
Ik lees overal dat Omoda ook mee doet maar ik kan nergens een werkende kortingscode vinden?
Edit: oh op hun eigen site staat enkel voor kleding en clubleden.
Ik had laarzen op het oog
Ik kan nergens een werkende kortingscode vinden voor NAKD, of doen ze niet mee?
Jawel, 40% korting op alles met de kortingscode COMEBACK.
Weet iemand de code uit het tijdschrift voor sarenza?
ELLE22 staat op internet. Heb getest en die werkt.
Oh thanks! Sorry had twee sec gegoogled en kon niet vinden
Zag dit net langskomen, beetje het zelfde idee zie hier voor de deelnemender merken: LINDA.koopzondag - LINDA.nl
Weet iemand hoe het met de h&m zit? Gisteravond stond er al korting voor members online maar nu zie ik dat niet meer? Is dat pas vanaf een bepaalde tijd? Er is geen code nodig staat op de site hierboven
Lol ja staat er nu wel in, ik was weer te vroeg😆
Het is vandaag ELLE Smart Shopping Day! Hebben jullie nog iets op het oog/gekocht?
Net een startersset van pink gellac gekocht. Wilde al tijdje kopen, nu met 20% korting.
Heeft iemand toevallig al iets bij Only besteld? Ik wilde dat net doen maar de code werkt bij mij niet.
Ik zag dat Only, Vila en Vero Moda zijn verwijdert van de Elle website…
De nederlandse tak van Vero Moda en Vila is vorige maand failliet verklaard. ik weer niet of Only daar ook bij hoort