Slim van haar, baal nu dat wat op m’n verlanglijstje staat er dus op blijft staan…
Al krijg ik als ik de website goed uitpluis het gevoel dat ze alleen van hun over-voorraad af willen. Er is echt bijna niets te krijgen…
Ja dat merkte ik ook al op. Echt heel veel items zijn zogenaamd opeens in álle maten uitverkocht. Kan me moeilijk voorstellen dat er echt zóveel members meteen besteld hebben én de voorraden dan zo laag waren.
Alles is er weer, bestelllluuuhhhh!
Je kan nu vanaf €50 besteding bij h&m al korting krijgen. Maar is het op de echte Elle dag dan gewoon ook bij onder de €50?
Want ik heb vanochtend besteld maar omdat alle maten op waren heb ik grotere maten genomen. Wil nu eigenlijk ook wat in haar huidige maat halen maar niet voor €50.
Voorgaande jaren idd gewoon op bijna alles en geen minimale besteding.
Ik denk dat ze die voorwaarde er morgen ook gewoon in houden.
Ok we gaan het zien
Zou ik ook graag willen weten!
Ik probeer bij H&M te bestellen maar ik kan niet afrekenen in de app. Hij blijft staan op “bijna klaar” en kan niet verder met afrekenen. Alles staat goed ingevuld enzo. Nog iemand problemen mee?
Bij mij was dit omdat het er een niet H&M artikel bij zat. Toen ik die uit de bestelling gooide, was er niets meer aan de hand.
Blijft morgen en overmorgen ook zo inderdaad. Vanaf €50.
Dank voor dit berichtje! Eerder vandaag had ik het opgegeven met de H&M en hun leeggeroofde webshop maar nu best goed geslaagd Alleen 1 trui die ik maar niet in het mandje kon doen…
(Ook nog een voordeel aan tot middernacht moeten werken )
Hmm ik zie bij Douglas wel geadverteerd worden met 25% korting op (bijna) alles, maar nergens een code? Ik heb producten van verschillende merken in m’n mandje, maar er lijkt geen korting vanaf te gaan…
Edit: oh laat maar ik was te vroeg denk ik, werkt nu wel
Het is duidelijk crisis, trieste aanbiedingen zo eigenlijk. Bij Zalando alleen 20% extra korting op sale ipv alles, en behalve Vanilia bijna geen ‘kwalitatief goede’ winkels die meedoen. Denk dat t in de winkelstraat vandaag ook anders zal zijn dan andere jaren. En ze hebben het geld hard nodig, dus het is hun goed recht. Het laat vooral zien hoe we er nu voor staan voor m’n gevoel
Hoe bedoel je via H&M? Ik wil een trui van stories, maar via hun eigen website krijg ik geen korting helaas.
Oeh thanks!
Ik denk dat dus totaal niet, ik moet straks werken en verwacht echt dat het druk wordt. Mensen klagen wel dat ze het zo zwaar hebben financieel, maar daar is in winkels echt helemaal niks van te merken.
Jaa drukte verwacht ik sws wel, maar vooral ook dat je minder aanbiedingen ziet dan andere jaren zegmaar. Bijvoorbeeld een merk als Scotch en Soda wat vroeger ook vaak mee deed en nu niet, etc etc. Overigens loopt het wel hard achteruit, een kennis van mij die kledinginkoper is gaf aan dat sommige fabrieken al teruggeschroefd zijn tot 50% productie om straks grote voorraden te voorkomen
Voor diegene die dit ook denken: Scotch & Soda heeft 20% korting tot en met zondag.