National Glamour / Elle Shopping Day

Ik heb net gekeken bij Levi’s, de code doet het bij mij wel

Dank je wel! Op de site stond deze code GLAMOUR2DAY018 die werkt dus niet😂

1 like

Heeft iemand al iets besteld bij Vans? De code zou zijn GLAMOUR18 maar hij pakt hem niet… :frowning:

Gisteren tegen mijn moeder gezegd dat er dit weekend glamour day korting is, krijg nu allemaal appjes van haar aankopen #trots

7 likes

Ik heb gistermiddag besteld bij Zalando, net nog bij Kruidvat en Douglas. Dacht dat Kruidvat alleen in de winkels zou zijn dus was wel blij want ik had een nieuwe wenkbrauwgel nodig. Bij Douglas dacht ik dat NYX niet mee zou doen maar die kreeg gewoon 25% korting dus daar heb ik een liquid lipstick van besteld. Wilde best graag die mini Becca highlighter maar heb gewoon niks nodig en de MAC strobe cream die ik wil hebben bewaar ik dan wel voor als MAC weer korting heeft, want het is super zonde om die nu voor de volle prijs te kopen.

Waar koop ik vandaag een echt warme parka? Dit lijkt me een goed moment om een nieuwe winterjas uit te kiezen.

Oeps.
Ik heb misschien net per ongeluk 2 Matt & Nat tassen besteld bij Zalando. Ik houd mezelf voor dat ik er 1 moet terugsturen… maar ik ken mezelf, de kans is groot dat ik ze beiden adopteer.

4 likes

Jammer dat er bij Douglas best veel merken uitgesloten van korting zijn…

1 like

Ik heb vorig jaar bij America today een mooie warme parka gekocht. Volgens mij hebben ze ook korting vandaag!

2 likes

Ik zit ook te loeren naar matt and nat tassen! Welke heb je besteld?

De Brave mini en de Calla.


Allebei nog nooit in het echt gezien dus geen idee of ik ze mooi ga vinden.

16 likes

Bedankt, ik ga meteen kijken!

Zalando heeft een gigantisch aanbod :smile: Korting werkt alleen in de app

Heb besteld bij Wehkamp! Wou eigenlijk op the little green bag bestellen maar daar had de tas al 6% korting en dan kon de glamourday korting niet ofzo

1 like

themakeupspot heeft ook 20% op sleek, bh cosmetics, morphe en inglot

Het lukt me niet om Dr. martens te bestellen!!! Ik klik duidelijk op betalen met ideal maar dan geeft ie alsnog aan dat ik ongeldig kaartnummer heb ingevoerd. Wat ik dus niet heb ingevoerd want ik wil niet betalen met creditcard… :frowning:

Yes daar ben ik nu terecht gekomen. Ze hebben ook America Today en wat andere jassen die er wel goed uitzien. Nu nog kiezen welke het wordt :sweat_smile:

Ik ben letterlijk al de hele dag webshops aan het kijken, love it.

2 likes

Zo moeilijk veel besteld bij Zalando, h&m, mango en ook maar Zara en asos meegepakt meteen :speak_no_evil: ik denk dat ik vanavond ook nog laarsjes uit ga zoeken.

2 likes

Vind ik zeer vriendelijk van jou! :wink:

Ahhh ik wil nu ook dr martens. Maar heb moeilijke voeten en sinds een tijdje steunzolen en omdat ze zo dramatisch zijn om in te lopen durf ik het niet aan.

1 like