Ik heb vorig jaar bij America today een mooie warme parka gekocht. Volgens mij hebben ze ook korting vandaag!
Ik zit ook te loeren naar matt and nat tassen! Welke heb je besteld?
De Brave mini en de Calla.
Allebei nog nooit in het echt gezien dus geen idee of ik ze mooi ga vinden.
Bedankt, ik ga meteen kijken!
Zalando heeft een gigantisch aanbod Korting werkt alleen in de app
Heb besteld bij Wehkamp! Wou eigenlijk op the little green bag bestellen maar daar had de tas al 6% korting en dan kon de glamourday korting niet ofzo
themakeupspot heeft ook 20% op sleek, bh cosmetics, morphe en inglot
Het lukt me niet om Dr. martens te bestellen!!! Ik klik duidelijk op betalen met ideal maar dan geeft ie alsnog aan dat ik ongeldig kaartnummer heb ingevoerd. Wat ik dus niet heb ingevoerd want ik wil niet betalen met creditcard…
Yes daar ben ik nu terecht gekomen. Ze hebben ook America Today en wat andere jassen die er wel goed uitzien. Nu nog kiezen welke het wordt
Ik ben letterlijk al de hele dag webshops aan het kijken, love it.
Zo moeilijk veel besteld bij Zalando, h&m, mango en ook maar Zara en asos meegepakt meteen ik denk dat ik vanavond ook nog laarsjes uit ga zoeken.
Vind ik zeer vriendelijk van jou!
Ahhh ik wil nu ook dr martens. Maar heb moeilijke voeten en sinds een tijdje steunzolen en omdat ze zo dramatisch zijn om in te lopen durf ik het niet aan.
Oeh laat eens zien wat je gekocht hebt! Wil inspiratie op doen
Ik zal het in show je laatste aankopen posten! Zijn voornamelijk pantalons, coltruitjes (van benetton nav modetopic) en rokjes!
Ik ga zo de virginia’s bestellen, die zijn iets makkelijker om in te lopen en vind ik iets meer steun geven, misschien is dat is voor je? Ziet er aan de buitenkant gewoon hetzelfde uit als de originals alleen iets zachter leer
Yesss wilde al zo lang een jas van monki en zo’n ding voor je pasjes, nu besteld! Happyyy
Ik draag mijn zooltjes gewoon in mijn docs, werkt perfect. Inlopen is even kut maar ik heb ze nu al 3 jaar lang bijna iedere dag aan, dus is de investering wat mij betreft wel waard. Ik hoefde trouwens ook maar 1 schoen in te lopen omdat de andere in de winkel had gestaan als pasmodel
Mijn vader kreeg bij de c&a korting op zijn colbert hij helemaal happy.
H&m app werkt wel top #not
Ahh nice jullie hebben me overgehaald haha. Heb echt in mijn hoofd dat al mijn outfits opeens 10x zo leuk worden met deze schoenen. Ga ze toch maar bestellen en dan die met dat soepele leer, want ik las dat daar de zool uit kan zodat mijn zolen erin kunnen! Wiehoeee