National Glamour / Elle Shopping Day

Ik was met de glamour in m’n tas op pad gegaan om een nieuwe winterjas te scoren, maar de missie is helaas niet geslaagd. Er waren wel leuke jassen, maar die waren allemaal veel te dun. Meer tussenjassen. En als een jas wel echt een winterjas was, dan was die heel lelijk :frowning: stom

Ja ik las dus wel dat het schijnbaar niet kon als het ging om dingen die via een partner van zalando werden aangeleverd. Dan moest je het zelf doen dus ik heb mijn bestelling daarop aangepast :stuck_out_tongue:
Maar weet dus niet of dat bij jou dan ook kan omdat je wel via een partner hebt besteld, misschien even kijken of je het überhaupt online kan aanmelden om opgehaald te worden (bij die partners stond dat dat niet kon).

Oh echt. Ja het gekke is dat ze bij m’n bestelling ook in aparte delen vermeld staan en dat het in 2 delen verzonden is (deel van andere partner apart), terwijl het dus niet gebeurd is (wel duurde het anders dan langer). Durf even niet verder te klikken bij m’n bestelling voordat ik iets definitief maak, wil morgen namelijk nog een paar schoenen nog een x passen waar ik over twijfelde, maar zal anders eens contact opnemen wat ik ermee moet. Zou wel heel fijn zijn als dat gewoon zou kunnen. Volgens mij krijg je anders ook een aparte bon toch voor het eventueel retour sturen naar het partnerbedrijf? Die zat er nu ook geen bij geloof ik.

Volgens mij doet iDeal het niet zo goed op hun site. Ik bestel meestal met Paypal.

Ik vind de Virginia’s echt veel rotter zitten dan de Pascals en de 1460 haha.

Bij Wehkamp een jas van America Today besteld waar ik vorige week nog over twijfelde omdat ik hem een beetje duur vond

5 likes

Ik had ze vanmiddag een berichtje gestuurd en kreeg net dit terug:

Samenvatting

Hi xx! Er wordt inderdaad aangeven dat Bershka apart wordt geleverd maar meestal zitten de artikelen samen met de Zalando artikelen in de doos en regelen we wij logistieke processen. Je kunt het ook zo in een doos terugsturen naar ons via PostNL of onze ophaaldienst.

Als een partnerartikel wel apart zal worden geleverd dan dient het echt te worden teruggestuurd via PostNL. Dan kan het niet opgehaald worden.

Ah thanks! Dit is dan ook op mij van toepassing, want 2 paar van die schoenen zijn inderdaad van Bershka! Fijn om te weten alvast dat dat dus geen probleem zal zijn! :grin: Zat al te overwegen om anders te vragen of het ook in 2 dozen mocht, maar zag daar wat tegenop omdat dat dan mogelijk weer voor gedoe kan zorgen bij de retourverwerking, dus dit is top!

Ik ben iets op h&m aan het bestellen en ben member van de h&m club (al een jaar ofzo) alleen ik moet wel verzendkosten betalen, terwijl h&m clubmembers normaal gratis verzending krijgen. Zou ik die gratis verzending niet krijgen omdat ik die 20% korting van glamourday heb gehad? Weet iemand hoe dit zit?

Ja dit had ik ook! Ik vind het sowieso raar dat je bij h&m altijd verzendkosten moet betalen trouwens… ik had nu meer dan 100 euro in m’n mandje en alsnog 4 euro betalen

1 like

Thanks voor je antwoord :slight_smile: Ja, vind ik ook raar…

Ik heb dit ook. Heel vreemd aangezien ik ook gewoon club member ben. Denk idd dat het aan de glamourday ligt? Maar dit vind ik dan echt weer een reden om niet te bestellen… er staat duidelijk ‘gratis voor club members’ (misschien gierig maar verzendkosten zijn zo stom, zeker wanneer je voor een aanzienelijk bedrag bestelt)
Dacht eerst dat het aan mij lag ofzo maar jullie hebben er blijkbaar ook last van.

1 like

Lukte mij ook niet inderdaad. Weet niet welke hij wil maar Sarenza heeft wel een werkende code en die hebben best een hoop Vans dus misschien is dat een optie? (Zelf niks gekocht trouwens, heb geen geld en was mezelf aan het kwellen.)

1 like

Ik heb een winterjas en een trui besteld via aboutyou! De trui er maar bij gedaan omdat ik anders niet aan de minimale bestelwaarde van 75 euro kwam

Webshops? :smiley: Zalando, Aboutyou en Bijenkorf hebben wel echte winterjassen

1 like

Ah wat balen! Ik zou misschien wel overwegen om Vans/Glamour een mailtje te sturen. Zij beloven die korting maar hij is er niet (zal wel een technische fout zijn lijkt me), denk dat er best kans is dat ze je alsnog die korting aanbieden?

1 like

Ja, ik dacht al van huh normaal is het wel gratis verzendkosten, hoezo nu ineens niet? Dus ik ging het even navragen hier, maar blijkt dat meerdere het hebben idd. Jammer hoor.

Ik heb vandaag serieus alleen een riem, een kettinkje en blousjes voor mn zusjes besteld. Nouja, wel goed voor mn portemonnee dat ik zo weinig heb uitgegeven.

Piet zoomers heeft ook ineens een naai-actie met de verzendkosten, boven €100 is normaal gratis (behalve afgeprijsde artikelen), maar bij glamourday betaal je ineens €5 verzendkosten. Afgelopen 2 jaar werd dat elke keer na 1 mailtje gecrediteerd, maar dit jaar doen ze ineens moeilijk, want ‘acties’ horen ineens ook bij ‘afgeprijsd’, dus nu moet je het wel betalen.
En retourneren kost ook €7, eigenlijk is het gewoon drie keer kut, maar ze zijn de enige webshop die mijn favoriete spijkerbroek met korting verkoopt, dus het moet maar…

Ik wil eigenlijk graag een jas van Woolrich, maar die is nergens met korting geloof ik, of heeft iemand hier nog de gouden tip?

Doet Bershka niet mee? :disappointed_relieved:

Ik was vandaag in Alkmaar, daar hadden bijna alle winkels korting omdat het ook shopping night was. Mega chill

1 like